"Dalszy wzrost w najważniejszych obszarach biznesowych - liczba subskrypcji cyfrowych wyniosła 3 092 000, co stanowi wzrost o 102 400 rok do roku, a także ponad pięciokrotny wzrost w odniesieniu do I kwartału 2018, w którym wyniósł on 7 200; Liczba klientów wzrosła o 30 200 rok do roku do 1 462 800, Stały wzrost prędkości internetu dla klientów UPC, ze średnią prędkością przekraczającą 215 Mb/s, co oznacza przyśpieszenie ze 180 Mb/s na koniec roku 2018. Wzbogacenie oferty telewizyjnej rozrywki dzięki ulepszonym i nowym pakietom Horizon Go z kanałami sportowymi; [...] Dwucyfrowy wzrost liczby nowych klientów B2B; Kontynuacja inwestycji w rozbudowę sieci gigabitowej - 15 600 nowych gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC Polska, docierającej już do blisko 3,5 mln mieszkań" - wymieniono wśród najważniejszych wydarzeń I kwartału.
"Pierwszy kwartał 2019 roku był jednym z naszych najmocniejszych pierwszych kwartałów od lat, potwierdzając, że wielomilionowe inwestycje w rozwój oferty internetowej i telewizyjnej oraz jakości obsługi przynoszą pozytywne rezultaty. Dzięki temu, powiększyliśmy bazę klientów oraz liczbę subskrypcji cyfrowych usług, potwierdzając pozycję lidera pod względem oferowanej klientom jakości oferty. Potwierdza to słuszność naszej strategii, kładącej nacisk na skuteczną aktywność komercyjną. Zespół UPC Polska koncentruje się teraz na dalszym rozwoju zasięgu naszych usług, wzbogacaniu zakresu oferty i produktów, a także zapewnieniu naszym klientom jak najlepszej obsługi, potwierdzając pozycję najbardziej polecanego operatora na rynku" - powiedział CEO UPC PolskaRobert Redeleanu, cytowany w komunikacie.
W I kwartale UPC powiększyło zasięg gigabitowej sieci opartej na światłowodach o 15 600 nowych domostw, docierając obecnie do blisko 3,5 miliona gospodarstw domowych, podano także.
UPC Polska jest dostawcą cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jest częścią Liberty Global, Inc.