Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Grupa Arcus dąży do pozytywnych i powtarzalnych wyników we wszystkich segmentach

0
Podziel się:
Grupa Arcus dąży do pozytywnych i powtarzalnych wyników we wszystkich segmentach

Arcus kontynuuje strategię zakładającą ograniczenie działalności wykraczającej poza specjalizację grupy i generującą niską marżę, a także rozwój własnych rozwiązań technologicznych wykorzystujących produkty globalnych partnerów, poinformował prezes Michał Czeredys. Grupa dąży do uzyskania pozytywnych i powtarzalnych wyników we wszystkich segmentach działalności.

"Kontynuujemy rozpoczętą w 2015 roku strategię zakładającą ograniczenie działalności wykraczającej poza specjalizację grupy i generującą niską marżę, a także rozwój własnych rozwiązań technologicznych wykorzystujących produkty naszych globalnych partnerów. Jak widać w wynikach pierwszego półrocza 2016 roku powoli i konsekwentnie poprawiamy dzięki temu nasze wyniki" - powiedział Czeredys w rozmowie z ISBnews.

Arcus w I półroczu 2016 roku miał skonsolidowane przychody na poziomie 50,4 mln zł wobec 84,7 mln zł w analogicznym okresie 2015 roku. Pomimo spadku przychodów GK Arcus o prawie 0,9 mln zł poprawiła wynik EBITDA, ze straty w wysokości 1,1 mln zł w 2015 roku do 0,19 mln zł straty w 2016 roku.

Prezes podaje, że efekt strategii koncentracji na marży widać w wynikach Segmentu IT obejmującego m.in. sprzedaż i dzierżawę urządzeń drukujących. Mimo obniżenia przychodów w segmencie z 76,7 mln zł w pierwszej połowie 2015 roku do 37,2 mln zł w analogicznym okresie 2016 roku najważniejszy z segmentów działalności Grupy uzyskał 2-krotnie wyższą rentowność realizując 2,8 mln zł zysku.

"Wyniki te są zgodne z założoną strategią, która uwzględnia m.in. uwarunkowania rynkowe: pierwsza połowa roku w branży IT zawsze jest okresem mniejszej sprzedaży. Poprawiamy też sytuację w pozostałych segmentach. Segment telematyczny zmniejszył stratę z 1 mln zł w 2015 r. do 0,6 mln zł w 2016 roku. Segment telemetryczny ograniczył stratę z 1,2 mln zł w 2015 roku do 0,5 mln zł w 2016 roku. Duże wzrosty w segmentach telematycznym i telemetrycznym są możliwe po pojawieniu się na rynku znaczących projektów, szczególnie w sektorze energetycznym. Segment usług, w którym m.in. inwestujemy w rozwój własnych rozwiązań integratorskich zanotował wzrost sprzedaży i poprawę rentowności" - wskazał Czeredys.

Jednocześnie zapowiada, że Grupa Arcus dąży do uzyskania pozytywnych i powtarzalnych wyników we wszystkich segmentach działalności.

"Pracujemy nad zwiększeniem efektywności poprzez stałą realizację umów długoterminowych w sektorze komercyjnym zapewniających stabilne przychody w kolejnych okresach. Budujemy coraz więcej naszych autorskich rozwiązań, opartych o technologie globalnych partnerów, dzięki czemu jesteśmy w stanie uzyskiwać lepsze marże, i potencjalnie sprzedawać je na rynkach międzynarodowych. Jest to szczególnie istotne w okresie zastoju na rynku zamówień publicznych, który obecnie obserwujemy w Polsce. Ma on niekorzystny wpływ na całą branżę informatyczną. Mam nadzieję, że sytuacja ta zmieni się i do końca roku zrealizujemy kilka projektów w sektorze publicznym, które przyczynią się do dalszej poprawy wyników - dodaje prezes Arcus.

Grupa Arcus potwierdza także możliwość wypracowania kompromisu z Energą Operator. Od października 2015 roku trwa spór o umowę na dostawę ponad 410 tys. inteligentnych liczników energii elektrycznej wraz z usługą wdrożenia infrastruktury pomiarowej. To największe i innowacyjne wdrożenie inteligentnych liczników energii elektrycznej (tzw. smart metering) w Polsce i jedno z największych w Europie. Strony nie mogły dojść do porozumienia w zakresie zakończenia projektu i jego finalnego rozliczenia, dlatego sprawa czeka obecnie na zakończenie postepowania ugodowego.

"Prowadzimy z Energą Operator rozmowy, które mogą doprowadzić do ugodowego rozwiązania. Z uwagi na fakt, że zarówno kontrakty, jak i przedmiot sporu zawierają bardzo złożone kwestie, nie udało się dotychczas osiągnąć ostatecznego porozumienia satysfakcjonującego Energę Operator i Arcus. Podczas ostatniej rozprawy sądowej, obie strony złożyły zgodny wniosek wraz z argumentacją dotyczącą przedłużenia przed sądem terminu na wypracowanie ugody. Termin kolejnej rozprawy został wyznaczony, za zgodą obu stron, na grudzień br. Zarówno w imieniu Arcus, jak i w oparciu o deklarację Energi Operator mogę potwierdzić, że strony dołożą wszelkich starań, aby już na najbliższym posiedzeniu było możliwe zaprezentowanie uzgodnionego stanowiska" - wyjaśnił Czeredys.

Grupa Arcus to jeden z największych na rynku dostawców inteligentnych rozwiązań oraz zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)