Warszawa, 04.08.2016 (ISBnews) - InPost rozpoczął współpracę z firmą handlową Decathlon w Wielkiej Brytanii. Celem współpracy jest zwiększenie wygody odbioru zakupów, podała spółka.
"Decathlon, firma handlowa specjalizująca się w sprzęcie sportowym, ogłosiła uruchomienie nowej usługi dla klientów, dokonujących zakupów przez internet i mobilnie. W ten sposób firma odpowiada na zmiany w popycie, wywołane głównie przez rosnącą popularność dostaw w modelu "Click and Collect"" - czytamy w komunikacie.
Usługa pozwoli klientom Decathlonu wskazać jako punkt odbioru zamówienia online jeden z ponad 1100 w pełni zautomatyzowanych Paczkomatów(R) InPost na terenie całego kraju. Usługa jest dostępna od dzisiaj.
"Misją naszej firmy jest upowszechnianie sportu poprzez oferowanie sprzętu sportowego po niskich cenach, w sposób wygodny dla klienta, zapewniając doradztwo i wysoką jakość obsługi. Maszyny InPost odwołują się do tych samych wartości, zapewniając naszym klientom szybki, bezpieczny i prosty sposób odbioru zakupów w ponad nowych 1100 punktach. Paczkomaty(R) są w pełni automatyczne, przez co świetnie uzupełniają nasze tradycyjne kanały dystrybucji: dostawy domowe i własne punkty Click and Collect" - powiedział dyrektor działu omni-channel operations w Decathlon Chris Baggaley, cytowany w komunikacie.
Grupa kapitałowa Integer.pl to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa, do której należą największa prywatna poczta - InPost, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy - Inpost Finanse oraz Paczkomaty InPost. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 roku.