Macro Games rozpoczyna wdrożenie pilotażowego projektu promocji gry Cukierowo we współpracy z operatorem T-Mobile, poinformowała spółka.
"W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 31/2016 z dnia 10 stycznia 2017 roku, dotyczącego rozpoczęcia współpracy z wiodącym operatorem sieci telekomunikacyjnej, zarząd Macro Games z siedzibą we Wrocławiu informuje, że w dniu 27 kwietnia 2017 roku spółka rozpoczyna wdrożenie pilotażowego projektu promocji gry Cukierowo we współpracy z operatorem. " - czytamy w komunikacie.
Pilotażowe uruchomienie nowej funkcjonalności gry Cukierowo umożliwi zarówno spółce i operatorowi rozpoznanie możliwości marketingowych wykorzystania aplikacji - gry Cukierowo, podano także.
Na początku stycznia br. Macro Games zawarło z T-Mobile Polska umowę ramową, która zakłada długofalową współpracę w zakresie produkcji oraz dystrybucji gier mobilnych wykonanych przez Macro Games przy współpracy z T-Mobile.
Macro Games to spółka z segmentu nowych technologii, rynku gier i elektronicznej rozrywki. Pozycje na swoim rynku buduje gromadząc w portfelu różne portale internetowe odnoszące się do tematyki gier oraz realizując innowacyjne projekty przeznaczone dla społeczności graczy. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2012 r.