Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w listopadzie 2014 roku do 12,4 procent z 13,0 procent rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w listopadzie wzrósł do 12 proc. z 11,8 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 12,1 proc. z 13,1 proc., a TVP2 do 9 proc. z 10,6 procent.
W listopadzie 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) wzrosła do 14,1 proc. z 11,2 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 13,4 proc. z 12,9 proc., TVP1 zwiększył udział do 8,7 proc. z 8,1 proc., a udział TVP2 wzrósł do 7,5 proc. z 7,4 procent.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w listopadzie utrzymał się TVN z udziałem 15,6 proc., wobec 16,5 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 11,9 proc. z 10,7 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 8 proc. wobec 8,4 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 6,5 proc. wobec 7,3 proc. przed rokiem.