Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na
Jacek Frączyk
Jacek Frączyk
|

Oferta publiczna X-Trade Brokers: ustalono cenę akcji

0
Podziel się:

Zyski na forex? To możliwe… jeśli zainwestuje się w akcje Domu Maklerskiego X-Trade Brokers, który na graczach zarabia duże pieniądze. Średnio 8 tysięcy rocznie na jednym kliencie.

Oferta publiczna X-Trade Brokers: ustalono cenę akcji
(Andreyuu/iStockphoto)

Zyski na forex? To możliwe... jeśli zainwestuje się w akcje Domu Maklerskiego X-Trade Brokers, który na graczach zarabia duże pieniądze. Średnio 8 tysięcy rocznie na jednym kliencie. XTB chce na początku maja zadebiutować na warszawskiej giełdzie. W sprzedaży jest ponad 16 mln akcji. Ustalono dzisiaj, że za każdą z nich trzeba zapłacić 11,50 zł.

W wyniku zebrania ofert w tzw. księdze popytu ustalono cenę akcji w ofercie publicznej Domu Maklerskiego X-Trade Brokers. Będzie to 11,50 zł.

Sprzedającym akcje jest jeden z obecnych współwłaścicieli XTB - XXZW Investment Group. Pakiet 16 mln 433 tys. akcji stanowi około 14 proc. wszystkich udziałów w spółce. Pozostałe ponad 100 mln akcji (łącznie 117 383 635 akcji) będzie od razu dopuszczonych do obrotu na giełdzie. Przy tej cenie cała spółka warta będzie 1,3 mld zł.

Intencją akcjonariusza sprzedającego jest zaoferowanie inwestorom indywidualnym ok. 10-15 proc. liczby akcji sprzedawanych w IPO.

Inwestorzy indywidualni, którzy zapisywali się na akcje od 18 do 25 kwietnia musieli to zrobić z ceną maksymalną 13 zł. Nadmiarowe 1,5 zł za akcję zostanie im zwrócone na rachunki inwestycyjne. Według planów debiut odbędzie się 6 maja.

Inwestorzy instytucjonalni będą mogli składać zapisy jeszcze przez dwa dni (27-28 kwietnia) po ustalonej już cenie.

Plan strategiczny grupy XTB zakłada m.in. w horyzoncie trzyletnim wzrost obrotów transakcji klientów o 50 proc. w stosunku do poziomu osiągniętego w roku 2015.

Wysokie zyski niskim kosztem

Skonsolidowane przychody z działalności operacyjnej XTB razem wyniosły 283 mln zł w 2015 roku wobec 204 mln zł rok wcześniej. Przełożyło się to na zysk netto w wysokości 119 mln zł wobec 77 mln zł rok wcześniej. Oznacza to, że na każdych 100 zł przychodu XTB zyskiwał 42 zł. Na dywidendę z zysku 2015 r. trafiło do akcjonariuszy 91,6 mln zł, a z zysku 2014 r. 77,5 mln zł.

Grupa XTB została założona w Polsce w 2004 r. i od tej pory rozwija się dynamicznie, prowadząc działalność na podstawie licencji udzielonych przez organy regulacyjne w Polsce, Wielkiej Brytanii, Turcji, na Cyprze i w Urugwaju.

X-Trade Brokers DM S.A. prowadzi działalność maklerską i podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. Specjalizuje się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i na giełdzie. Od 2002 roku działa na rynkach zagranicznych, gdzie oferuje klientom aplikacje transakcyjne.

Grupa XTB rozwija działalność na dwunastu kluczowych rynkach, w tym w Polsce, Hiszpanii, Czechach, Turcji, Portugalii, we Francji i Niemczech, natomiast za priorytetowy region dalszej ekspansji grupa uznaje Amerykę Łacińską.

W 2015 r. średnia kwartalna liczba aktywnych rachunków klientów detalicznych Grupy XTB (zdefiniowanych jako rachunki, za pośrednictwem których przeprowadzono co najmniej jedną transakcję w okresie ostatnich trzech miesięcy) wyniosła 15045, w tym w Europie Środkowo-Wschodniej - 9140, Europie Zachodniej - 4935 oraz w Ameryce Łacińskiej i Turcji - 970.

Oznacza to, że na każdym z tych rachunków na czysto zarobiła prawie 8 tys. zł w 2015 roku.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)