"Pierwsze miesiące naszej współpracy z Żabka S.A. potwierdzają, że odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Dogodne lokalizacje i długie godziny otwarcia sklepów partnera to atuty, które mają wpływ na popularność usługi" - powiedział menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo-odbiorczych Rafał Makowski, cytowany w komunikacie.
W ramach tej współpracy do dyspozycji klientów oddano już łącznie 1 000 lokalizacji, dodano.
"Firma posiada obecnie największą sieć punktów odbioru w Polsce. Dzięki dynamicznemu rozwojowi usługi dostępnych jest już ponad 7 tys. punktów, w tym placówki pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw Orlen oraz kioski Ruchu. Do końca 2018 r. sieć zostanie powiększona o kolejne lokalizacje i obejmie ponad 11 tys.punktów" - podsumowano w komunikacie.