"Przychody ze sprzedaży detalicznej za grudzień 2018 wyniosły ponad 463,1 mln zł (w tym 5,2 mln zł - eobuwie.pl i 46,7 mln zł KVAG) i były wyższe od osiągniętych w grudniu 2017 o 20%. W okresie styczeń - grudzień wyniosły około 3 861,4 mln zł (w tym 29,3 mln zł - eobuwie.pl i 295,9 mln zł KVAG) i były wyższe o 14% w stosunku do roku 2017" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za grudzień 2018 wyniosły 102,9 mln zł (w tym 1 mln zł KVAG i 1,3 mln zł DeeZee) i były wyższe o 65% od osiągniętych w grudniu 2017. W okresie styczeń - grudzień wyniosły 970,4 mln zł (w tym 13,8 mln zł KVAG i 4,5 mln zł DeeZee) i były wyższe o 60% w stosunku do roku 2017, podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.