Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Pyszne.pl zanotowało wzrost obrotów o 110% r/r do ok. 150 mln zł w I półroczu

0
Podziel się:
Pyszne.pl zanotowało wzrost obrotów o 110% r/r do ok. 150 mln zł w I półroczu

Serwis Pyszne.pl zanotował wzrost obrotów na swojej platformie o 110% r/r do ok. 150 mln zł w I półroczu 2017, podała spółka. Liczba zamówień w tym okresie wzrosła dwukrotnie do prawie 3,5 mln, a spółka ocenia, że możliwości rozwoju, jakie rysują się na krajowym rynku są znacznie większe.

"Od I kwartału 2016 roku, Pyszne.pl nie tylko utrzymuje, ale konsekwentnie umacnia pozycję zdecydowanego lidera polskiego rynku zamówień jedzenia w internecie. Według własnych szacunków, pod względem ilości zamówień serwis jest już 5 razy większy niż drugi w kolejności gracz rynkowy. Pyszne.pl współpracuje z 5,6 tys. restauracji w całej Polsce, z czego 850 w samej Warszawie. Obrót dla restauracji wygenerowany na platformie w I półroczu 2017 wzrósł o ponad 110% r/r, osiągając wartość bliską 150 mln zł (35 mln euro). Średnia wartość zamówienia wyniosła 43 zł (10,03 euro)" - czytamy w komunikacie.

Polska jest strategicznym rynkiem grupy z uwagi na obiecujące dotychczasowe wskaźniki wzrostu we wciąż trwającej wczesnej fazie penetracji rynku, podano również.

"Polski rynek zamówień online znajduje się obecnie w stosunkowo wczesnej fazie i ma ogromny potencjał do dalszego wzrostu. Naszym celem długoterminowym jest zbudowanie w Polsce biznesu na skalę porównywalną do tej, którą grupa osiągnęła na gruncie holenderskim. Dlatego planujemy utrzymanie dotychczasowej strategii intensywnego marketingu, rozbudowania oferty i aktywnego nawiązywania współpracy z restauracjami, w tym sieciami gastronomicznymi" - powiedział współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl Arkadiusz Krupicz, cytowany w komunikacie.

Dodał, że z roku na rok liczba użytkowników serwisu znacząco wzrasta. "W zasadzie nie zauważamy już barier psychologicznych, które jeszcze parę lat temu powstrzymywały Polaków przed zamawianiem z restauracji drogą internetową. Pyszne.pl jest zdecydowanym liderem rynku i dzięki kampaniom marketingowym w TV i Outdoorze - najbardziej rozpoznawalną marką w swojej kategorii. To powoduje, że zaufanie użytkowników stale rośnie. Jak pokazują dane - konsumenci szybko przekonują się, że szeroki wybór, możliwość dodawania i sprawdzania opinii i szybkość zamówienia przeważają nad korzyściami dzwonienia do restauracji" - wskazał Krupicz.

Pyszne.pl inwestuje również w rozwój produktu, poprzez zwiększenie opcji płatności, czy odbiór własny jedzenia z restauracji o określonej godzinie. Powodzenie serwisu do zamawiania jedzenia jest też mocno związane z jakością partnerstwa z restauracjami.

"Do systemu włączamy ponad 200 lokali miesięcznie, z czego połowa zgłasza się do nas sama. Współpracujemy między innymi z sieciami Da Grasso, Biesiadowo, Sphinx czy 77 Sushi. Przez lata działalności rozwijamy głębokie zrozumienie biznesu restauracyjnego w Polsce. Naszym partnerom w pierwszej kolejności zależy oczywiście na dodatkowym zysku, jaki osiągną dzięki serwisowi. Spełniamy te oczekiwania. Dla najlepszych restauracji dostarczamy około miliona dodatkowego obrotu rocznie. Również w mniejszych miastach, jak Toruń czy Wejherowo restauracje mogą liczyć na kilkaset tysięcy obrotu rocznie" - dodał dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Spodziewa się dalszego rozwoju rynku w Polsce, tak jak stało się to w części krajów europejskich. "Jest to jednak rynek typu 'winner takes all'. Pozycja lidera jest warunkiem koniecznym, aby się na nim utrzymać, lecz niewystarczającym do osiągnięcia sukcesu. Konieczne jest także zbudowanie ogólnokrajowej rozpoznawalności marki i działania ukierunkowane na zmianę zachowań konsumentów, którzy niejednokrotnie wciąż z przyzwyczajenia składają zamówienia drogą telefoniczną. Mimo osiągniętej pozycji niekwestionowanego lidera, wciąż uważnie przyglądamy się sytuacji rynkowej, szukając możliwości dalszego rozwoju" - podsumował dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Marka Pyszne.pl należy do Takeaway.com - jednego z największych na świecie serwisów do zamawiania jedzenia online.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)