Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Robyg podtrzymuje cel sprzedaży 2,6 tys. mieszkań w 2016 r.

0
Podziel się:
Robyg podtrzymuje cel sprzedaży 2,6 tys. mieszkań w 2016 r.

Robyg podtrzymuje prognozę całorocznych wyników na poziomie 2 600 sprzedanych oraz 2 800 przekazanych mieszkań, poinformował przewodniczący rady nadzorczej Oscar Kazanelson.

"Grupa Robyg dostosowuje realizację strategii przyjętej przez zarząd do dynamiki wynikającej z koniunktury na polskim rynku nieruchomości, dzięki czemu kolejny raz została liderem wśród deweloperów notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. Wyróżniające się wśród konkurencji wyniki w pierwszych 9 miesiącach tego roku - nie tylko w zakresie sprzedaży oraz przekazań, ale także pod względem niewielkiej liczby lokali pozostałych do sprzedaży w gotowych inwestycjach - to powód do satysfakcji [...] Zarząd spółki jest przekonany, że w roku 2016 Robyg - przy utrzymaniu dotychczasowych tendencji rynkowych - osiągnie zakładane w prognozach wyniki na poziomie 2 600 sprzedanych oraz 2 800 przekazanych mieszkań" - powiedział Kazanelson, cytowany w komunikacie.

Grupa zajęła pierwsze miejsce pod względem wyników sprzedaży oraz przekazań lokali spośród deweloperów notowanych na GPW w III kwartale 2016 roku, podano również.

Spółka odnotowała wzrost kontraktacji mieszkań o 15% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, uzyskując poziom 736 sprzedanych lokali (po uwzględnieniu rezygnacji). Narastająco - po trzech kwartałach - liczba ta wyniosła 2 111 netto, co oznacza wzrost o 19% r/r i pozycjonuje spółkę jako lidera na rynku. Robyg przekazał jednocześnie nabywcom ok. 475 lokali w samym III kwartale, osiągając rezultat 1 610 mieszkań uznanych w przychodach od początku 2016 roku, co daje wzrost o 26% r/r, przypomniano.

Robyg to deweloper realizujący inwestycje w Warszawie i Gdańsku, notowany na rynku głównym warszawskiej giełdy od listopada 2010 roku. Kontraktacja mieszkań w 2015 roku wyniosła 2 333 lokale.

budownictwo
nieruchomości
giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)