Warszawa, 09.12.2015 (ISBnews/ISBhandel) - Żabka Polska planuje kolejne otwarcia sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket jeszcze w tym roku oraz rozwój w 2016 r. poinformowali ISBhandel przedstawiciele spółki. Łącznie w tym roku zostanie otwartych 417 sklepów.
"W chwili obecnej funkcjonuje blisko 3 590 Żabek oraz 580 Freshmarketów. W tym roku - do końca grudnia otwartych zostało i zostanie łącznie 417 Żabek i Freshmarketów. W przyszłym roku planujemy utrzymać ten sam poziom otwarć, tempo rozwoju uzależnimy jednak od bieżącej sytuacji gospodarczej i politycznej" - poinformowali w rozmowie z ISBhandel przedstawiciele spółki.
Jednym z elementów rozwoju jest także nowa komunikacja marketingowa przeprowadzana pod hasłem: Żabka - mały, wielki sklep. Rozpoczęta 3 grudnia kampania reklamowa powstała w oparciu o nową strategię pozycjonowania sieci, która zakłada rozwój i wzmacnianie kluczowych atrybutów kategorii convenience. W opracowanej strategii położono nacisk na wsparcie sprzedaży i budowanie spójnego wizerunku sieci.
Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. Na koniec roku spółka liczyć będzie blisko 4 000 placówek w całej Polsce.
Maja Święcka