Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na
Damian Słomski
Damian Słomski
|
aktualizacja

Wojas sprzedał w kwietniu towar za niecałe 9 mln zł. Przychody spadły o 64 procent

7
Podziel się:

Zamknięcie galerii handlowych i ograniczenia w przemieszczaniu się wpłynęły na spadek miesięcznych przychodów ze sprzedaży. W przypadku właściciela sieci Wojas i Bartek mowa o stracie kilkunastu milionów złotych. Sprzedaż detaliczna przeniosła się praktycznie w całości do internetu.

Zamknięcie galerii handlowych odbiło się mocno na sprzedaży Wojasa.
Zamknięcie galerii handlowych odbiło się mocno na sprzedaży Wojasa. (Flickr)

Jeden z największych polskich producentów obuwia podsumował wyniki sprzedaży. Tak jak można się było spodziewać były znacząco gorsze niż przed epidemią koronawirusa. Całkowite przychody ze sprzedaży grupy Wojas w kwietniu 2020 roku wyniosły 8,79 mln zł i były niższe o 64 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.

Biorąc pod uwagę tylko sprzedaż detaliczną Wojas zainkasował w kwietniu tylko 5,73 mln zł. To spadek jest więc jeszcze większy - na poziomie 71 proc. Praktycznie cała sprzedaż (97 proc.) w ubiegłym miesiącu przeniosła się do internetu.

"Na spadek przychodów wpływ miała pandemia koronawirusa COVID-19 oraz administracyjne zamkniecie od dnia 14 marca do 3 maja 2020 roku sklepów Wojas i Bartek w centrach handlowych, gdzie znajduje się 95 proc. sklepów własnych" - czytamy w komentarzu zarządu.

Zobacz także: Tarcza antykryzysowa 3.0. "Przedsiębiorców pokonuje biurokracja"

Jednocześnie Wojas poinformował, że spadek sprzedaży detalicznej w pierwszych dwóch dniach handlu w maju po otwarciu centrów wyniósł 35 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Po pierwszych czterech miesiącach roku spółka odnotowała sprzedaż detaliczną na poziomie 42,5 mln zł - o 31 proc. niższą niż w analogicznym okresie 2019 roku. Biorąc pod uwagę całość przychodów wynik jest o około 20 mln zł wyższy, ograniczając spadek do 18 proc.

Jak wyglądają wyniki w zderzeniu z kosztami działalności? Ile wyniosły zyski lub strata? Na te dane trzeba poczekać do 23 czerwca, gdy firma opublikuje szczegółowy raport finansowy za pierwszy kwartał.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Masz newsa, zdjęcie, filmik? Wyślij go nam na #dziejesie

giełda
wiadomości
giełda na żywo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(7)
WYRÓŻNIONE
milk
5 lata temu
Ale wiekszosc przecen na poziomie 20 procent! To co to za przecena??????
no ba
5 lata temu
kazdemu jest trudno ! mnie osobiscie szkoda glodnych dzieci bo sa bezbronne a firmy powinny miec budzet na nieprzewidziane sytuacje. Wojasowi zycze powodzenia
😷
5 lata temu
Wojas ma ceny z kosmosu
NAJNOWSZE KOMENTARZE (7)
milk
5 lata temu
Ale wiekszosc przecen na poziomie 20 procent! To co to za przecena??????
😷
5 lata temu
Wojas ma ceny z kosmosu
Premier
5 lata temu
Weź kredyt, zmień branżę.
mu
5 lata temu
Sprzedawać online. Przyszłość to e-sklepy. Galerie są z dawnych czasów. Drogie, daleko i mało towaru.
no ba
5 lata temu
kazdemu jest trudno ! mnie osobiscie szkoda glodnych dzieci bo sa bezbronne a firmy powinny miec budzet na nieprzewidziane sytuacje. Wojasowi zycze powodzenia