Artykuł sponsorowany
Obok nowoczesnych rozwiązań – druku 4D i systemów VR - pojawiają się także systemy, koordynujące dystrybucję, produkcję i inżynierię produktu. Na czele tego ostatniego stoi system Dynamics 365 for Finance and Operations, wcześniej znany jako Microsoft Ax-Dynamics.
Oto 5 najważniejszych informacji o systemie Anegis, które pomogą ci nie tylko zrozumieć samo jego funkcjonowanie, ale także wpływ na twoje przedsiębiorstwo.
Pierwsza: Czym jest Dynamics 365 for Finance and Operations?
Najprościej mówiąc – to zintegrowany system informatyczny, którego głównym zadaniem jest pomoc w zarządzaniu i organizowaniu procesów wewnątrz firmy. Ze względu na swój złożony panel jest jednym z liderów systemów ERP, stosowanym najczęściej w przypadku średnich i dużych przedsiębiorstw.
Najogólniej – jego głównym celem jest integrowanie, zarządzanie, przenoszenie i koordynowanie danych, wprowadzanych do systemu (https://www.anegis.com/rozwiazania-it/internet-rzeczy-iot)
. Elastyczność i mnogość możliwości to główny czynnik popularności w wielu, czołowych branżach – spożywczych, odzieżowych i produkcyjnych.
Wśród licznych możliwości znajdziemy m.in. zarządzanie finansami, kadrą, sprzedażą i budowaniem kontaktów. Wbrew panującym mitom, sam system jest przyjemny do wdrożenia i kompatybilny z wieloma narzędziami, które obecnie wykorzystywane są przez branże.
Druga: A może automatyzacja procesów biznesowych?
Systemy ERP przede wszystkim służą optymalizacji procesów, takich jak: dział finansów, etapów windykacji czy transportowania towaru z magazynu, do docelowego obiorcy. Ponadto, panel pomaga przygotować raporty, na podstawie których dużo łatwiej przewidzieć dalsze wydatki i konieczne przedsięwzięcia. Ostatecznie więc zyskujemy pole do pojęcia świadomych decyzji biznesowych.
Trzecia: Jak poznasz swojego odbiorcę?
W biznesowym świecie nie ma nic cenniejszego niż lojalny klient, który chce rekomendować twoje usługi w przestrzeni publicznej. Jego powrót jest więc silnym filarem, pozwalającym budować renomę marki.
Aby zdobyć takich klientów konieczne jest poznanie ich potrzeb. Zapamiętywanie informacji, a następnie skuteczna odpowiedź, to główne zadanie systemów CRM (Customer Service), które pozyskają i utrzymują klientów. Dzieje się tak za pomocą segmentacji ułatwiającej opisanie i skonkretyzowanie jego profilu.
W tym wypadku mechanizm jest prosty: im więcej poznasz szczegółów odnośnie twojego odbiorcy, tym większe prawdopodobieństwo, że dobierzesz konkretną, spersonalizowaną ofertę, np. sprzedaży czy prowadzonej komunikacji.
Czwarta: Poprowadzisz efektywną komunikację?
Prowadzenie spójnej komunikacji, kiedy „opiekujemy się” dużym przedsiębiorstwem, złożonym z kilku, odrębnych działów, wymaga otwartości, nakładu pracy i jasno obranego planu. Im więcej kanałów komunikacji nam podlega – tym większe ryzyko prowadzenia niespójnej i niepłynnej rozmowy ze swoim klientem.
System ERP usprawnia i koordynuje pracę między pracownikami, dostarczając najważniejszych informacji, niezbędnych do pełnienia ich codziennych obowiązków. Co więcej – informacje te dostępne są od ręki i nie wymagają bezpośredniego komunikowania się wskazanych jednostek.
Piąta: Wprowadzisz ład i porządek?
Prowadzenie działań marketingowych w różnych siedzibach, na różnych kanałach i w różnych filiach jest nie lada wyzwaniem. Aby wyzwanie to w pełni spełnić niezbędny jest sztab specjalistów – nierzadko z różnymi wizjami i sposobami ich realizacji. Różne podejścia mogą wprowadzić chaos i dezinformację, dlatego tak istotna jest m.in. wbudowana w system integracja z aplikacjami i narzędziami Microsoft.
Spójne działania marketingowe to cenny element budowy wiarygodnej i rzetelnej marki osobistej. W końcu tworzenie kampanii, projektów landing pages i programów lojalnościowych pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
Z punktu widzenia średniego i dużego przedsiębiorcy - praca z dużą ilością danych wymaga nie tylko ich zapamiętywania, ale także ich segregacji, co nierzadko angażuje cały sztab pracowników. System ERP pozwoli nie tylko sczytać i przetworzyć te dane, ale także zaplanować je pod katem działań klienta i budowania zasięgu.
Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany