Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|
aktualizacja

Awaria w Alior Banku. Nie można skorzystać z aplikacji

46
Podziel się:

Klienci Alior Banku mają w poniedziałek problem z dostępem do bankowości internetowej - informuje portal dobreprogramy.pl. Głównie chodzi o aplikację mobilną. W serwisie downdetector.pl rośnie liczba zgłoszeń awarii, która prawdopodobnie rozpoczęła się między godz. 10 a 11.

Awaria w Alior Banku. Nie można skorzystać z aplikacji
Awaria aplikacji Alior Banku 3 czerwca 2024 r. (Adobe, mat. własne, Łukasz Czajkowski, mat. własne)

Problem z aplikacją Alior Banku, który pojawił się w poniedziałek (3 czerwca), polega na tym, że aplikacja mobilna bardzo długo się otwiera, a ostatecznie w wielu przypadkach i tak się nie uruchamia - informuje serwis dobrepoprogramy.pl.

Kłopoty potwierdziliśmy w redakcji money.pl. Przez kilkanaście minut próbowaliśmy się zalogować standardowo do aplikacji, ale żadna z podjętych prób nie zakończyła się sukcesem, czyli dostępem do konta bankowego.

Około południa w aplikacji pojawił się nowy komunikat:

Przepraszamy. System jest chwilowo niedostępny. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i przywróceniem prawidłowego działania systemu. Przepraszamy za utrudnienia.

Lawinowy wzrost zgłoszonych awarii aplikacji Alior Banku

Z informacji w serwisie downdetector.pl wynika, że problemy z aplikacją Alior Banku zaczęły się po godz. 10.20 - wtedy wpłynęły dwa sygnały o awarii, po czym ich liczba zaczęła lawinowo rosnąć.

48 proc. zgłoszonych awarii dotyczy bankowości mobilnej. 39 proc. logowania w aplikacji, a 13 proc. strony internetowej banku. Czas rozwiązania problemy pozostaje nieznany.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(46)
Covid
2 miesiące temu
Dlaczego od 3.06 do dnia dzisiejszego 7.06 problemu nie załatwiono ????
Ja Polak
2 miesiące temu
Nie ma czegoś takiego jak awaria. To był pewnie atak hakerski jakich jest tysiące dziennie ze strony Rosji. Ciekawe ile kasy zniknęło w tym czasie z kont?
Pozdro
2 miesiące temu
Wszystko działa. A jestem za granicą
Karin
2 miesiące temu
Zaczynam sie martwić czy to zwyczajna awaria, mam ważne transakcje do zrealizowania jak wielu z Nas i nadal ten sam problem. Ponadto osoba z rodziny przebywająca za granicą ma problem z płatnością kartą, została zablokowana.
Gaga
2 miesiące temu
Ile można naprawiać już mam dość to moje pieniądze i chce mieć dostęp w każdej chwili,gdzie ci fachowcy to tej pory nic brak dostępu,żarty sobie robicie.
...
Następna strona