Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na
Mateusz Ratajczak
Mateusz Ratajczak
|
aktualizacja

Black Friday - hit czy kit? "Okazje życia się zdarzają"

Nie oszukujmy się, przy Black Friday mamy do czynienia głównie ze sztuczkami marketingowymi – mówi w programie "Money.To się Liczy" Michał Świerczewski, prezes x-kom, właściciela sieci sklepów stacjonarnych z elektroniką i sklepu internetowego. – Wydaje mi się jednak, że Black Friday w Polsce coraz bardziej przesuwa się w kierunku tego, co jest w Stanach Zjednoczonych, czyli akcji polegającej na czyszczeniu magazynu i wtedy rzeczywiście dobre okazje się znajdują. Uważam, że z każdym rokiem wygląda to w Polsce coraz lepiej – dodaje. Jak zauważa, świadomość klientów jest coraz wyższa, więc numery w stylu "podnosimy ceny, by obniżać je na Black Friday" już nie przejdą. Czy jest zatem szansa na okazję życia? – Takie oferty jak najbardziej się zdarzają – ocenił. Chodzi o towary, których sprzedawca chce się już pozbyć, bo na przykład wprowadza sprzęt nowszej generacji albo nową kolekcję. Dlatego obniża cenę, by była jak najbardziej atrakcyjna.

KOMENTARZE
(29)
WYRÓŻNIONE
POZDRO600
4 lata temu
PRAWDZIWĄ okazją jest zaoszczędzić 100%. Czyli nie wydawać nic w ten złodziejski okres. Lepszej okazji nie można znaleźć. Polecam
rewelacja
4 lata temu
Dzień wyprzedaży zbędnego towaru
Były handlowi...
4 lata temu
Black friday ale dla kupujacych
NAJNOWSZE KOMENTARZE (29)
BlackFreeday
4 lata temu
Jak normalnie 1500zł a ja kupiłem za 99 zł to kto kogo okroił hehee...?
tak tak ostry...
4 lata temu
przeciez te Black friday w Polsce to jedna wielka bzdura!..przecena..wow..10 zł albo 50 zł od 1500 naprawdę zaj ....te!!!
KAMX
4 lata temu
Czyli jak rozumiem xkom nie szykuje nic na Black Friday, dobrze wiedzieć.
Szkoda zdrowi...
4 lata temu
Te wyprzedaże to tylko z chłamem który wogóle się nie sprzedaje . Ubrania z prawdziwej wełny , bawełny bez domieszek czy jedwabiu jeżeli nie są poważnie przyniszczone nie wystawia się do przeceny tak jak i z prawdziwej skóry . Przecena tylko obejmuje wynaturzone fasony ktörych nikt by za darmo nie wziął bo nawet do cyrku się nie nadają . Obniżki obejmują tylko szmelc więc w dobie rozprzestrzeniającego się wirusa szkoda zaglądać do sklepów.
Szkoda zdrowi...
4 lata temu
Te wyprzedaże to tylko z chłamem który wogóle się nie sprzedaje . Ubrania z prawdziwej wełny , bawełny bez domieszek czy jedwabiu jeżeli nie są poważnie przyniszczone nie wystawia się do przeceny tak jak i z prawdziwej skóry . Przecena tylko obejmuje wynaturzone fasony ktörych nikt by za darmo nie wziął bo nawet do cyrku się nie nadają . Obniżki obejmują tylko szmelc więc w dobie rozprzestrzeniającego się wirusa szkoda zaglądać do sklepów.
...
Następna strona