Klienci Banku Millennium doceniają nowoczesne rozwiązania w płatnościach. Już co czwarta karta bankowa jest zdigitalizowana i wykorzystywana do płatności mobilnych. Bank uzupełnia szeroki zakres dostępnych rozwiązań, dodając kolejną możliwość wygodnego płacenia online i stacjonarnie bez wyjmowania karty z portfela. Google Pay umożliwia klientom płatności z wykorzystaniem urządzeń mobilnych z systemem Android. Usługa dostępna jest dla wszystkich kart debetowych, kredytowych, jak i przedpłaconych.
Dzięki aplikacji mobilnej banku klienci Banku Millennium mogą również korzystać z płatności mobilnych kartą w technologii HCE oraz płatności zbliżeniowych BLIK w sklepach stacjonarnych. Chętnie też korzystają z wirtualnych portfeli i płatności Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, w tym za pomocą na przykład smartwatchy.
Google Pay to szybki i intuicyjny sposób płacenia z wykorzystaniem telefonu komórkowego – stacjonarnie, wszędzie tam, gdzie znajduje się logo płatności zbliżeniowych, oraz online. Płacąc z wykorzystaniem tej metody, nie ma potrzeby podawania szczegółów karty. Google Pay również nie udostępnia sprzedawcy numeru karty, dzięki czemu dane są bezpieczne. W Banku Millennium Google Pay był dostępny dla użytkowników kart korporacyjnych. Teraz z usługi mogą skorzystać wszyscy klienci banku.
Materiał sponsorowany przez Bank Millennium