Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
WS
|
aktualizacja

Iga Świątek z nowym kontraktem reklamowym. Będzie mieć linię własnych produktów

19
Podziel się:

"Dziś przychodzę z pewnym newsem i współpracą bardzo spójną z moim aktywnym i zdrowym stylem życia. W lutym rozpoczęłam partnerstwo z polską marką Oshee", przekazała w mediach społecznościowych Iga Świątek. Wkrótce tenisistka może dołączyć do najlepiej zarabiających we wpływach z reklam.

Iga Świątek z nowym kontraktem reklamowym. Będzie mieć linię własnych produktów
Według danych organizacji WTA z września 2022 roku Iga Światek zajmowała 34 pozycję w rankingu najlepiej zarabiających tenisistek wszech czasów (East News, MARTIN KEEP)

"Na testowanie wytypowanych dla mnie produktów poświęciłam sporo czasu i po konsultacjach z moim zespołem włączyłam je do diety. Nie jest przypadkowe, że pierwszą współpracą ogłaszaną po poprzednim sezonie jest polska marka o globalnych ambicjach, którą zamierzam wspierać w rozwoju i wspólnie promować nasz kraj na świecie", przekazała tenisistka.

Nowa współpraca

Jak podała Iga Świątek, niedługo klienci zobaczą w sklepach izotoniki czy napoje witaminowe Oshee z jej wizerunkiem. "Planujemy też linię moich własnych produktów, więc stay tuned! Co cenię szczególnie, Oshee nawiązało współpracę także z całym moim teamem - Tomaszem, Maciejem i Darią. Bardzo się cieszę na to, co wspólnie zaplanowaliśmy", przekazała Świątek.

Umowa z Oshee weszła w życie pierwszego lutego 2023 roku i będzie obowiązywać przez dwa lata z możliwością przedłużenia

– Współpraca Oshee z Igą Świątek i jej zespołem związana jest również z potrzebą pokazania, że za sukcesem sportowym stoi cały sztab ludzi i odpowiedzialne decyzje podejmowane przez sportowców i ich zespoły – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.

Partner strategiczny

Przypomnijmy, że głównym sponsorem i partnerem strategicznym tenisistki jest PZU. Poza tym w swoim portfolio Świątek ma również umowy z takimi firmami, jak Rolex, Asics czy Xiaomi.

W czerwcu ubiegłego roku pisaliśmy w money.pl, że nawet 100 mln zł może wynosić ekwiwalent reklamowy głównego partnera Igi Świątek. PZU rozpoczęło współpracę z tenisistką pod koniec stycznia 2021 r. Jak wyliczał Sponsoring Insight dla "Pulsu Biznesu", po zaledwie dwóch miesiącach współpraca wypracowała dla spółki 14 mln zł ekwiwalentu reklamowego.

"Natomiast po roku były to już 42 mln zł. Jest to wskaźnik pokazujący, jaką kwotę należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. A sama Świątek wychodzi na kort w stroju z widocznym logo PZU", pisał Piotr Bera z money.pl.

Tenisowa lista płac

Według danych organizacji WTA z września 2022 roku Iga Światek zajmowała 34 pozycję w rankingu najlepiej zarabiających tenisistek wszech czasów, z łączą sumą nagród wynoszącą 14 076 777 dolarów.

Od maja 2021 do maja 2022 r. tenisistka zarobiła na korcie 5,6 mln dol. - wynika z danych portalu Sportico. To największa kwota (w ciągu analizowanych 12 miesięcy) wśród wszystkich sportsmenek bez podziału na dyscyplinę sportu. Druga w tej kategorii była inna tenisistka - Ashleigh Barty (5,1 mln dol.), a trzecia - golfistka z Korei Południowej Jin Young Ko (3,6 mln dol.).

"Świątek do całkowitych zarobków Lewandowskiego jeszcze dużo brakuje, ale biorąc pod uwagę jej znakomitą formę oraz rozpoznawalność - już wkrótce tenisistka może dołączyć do najlepiej zarabiających we wpływach z reklam. I tym samym dogonić, a może nawet i przegonić Lewandowskiego", pisał Piotr Bera.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
reklama
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(19)
WYRÓŻNIONE
tak jest
2 lata temu
I super! Zapracowała sobie na sukces! Gratulacje i powodzenia!!
Kanona 48
2 lata temu
Brawo Inga po to odmawiałaś sobie przyjemności żeby teraz cieszyć się z efektów swojej ciężkiej pracy. Gratulacje
Tutaj
2 lata temu
Bardzo słuszne posunięcie. Iga powinna wykorzystać swoje pięć minut. Niech jej los da kolejne lata sukcesów, ale ważne jest tu i teraz. Przydałby się jeszcze większy sponsor, np. producent samochodów, linie lotnicze, lub ktoś od nowoczesnych technologii.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (19)
Człowiek
4 miesiące temu
Przykre, że tak upadają sportowcy. Dla kasy reklamują chemię nie mającą nic wspólnego ze zdrowiem.
antycep
rok temu
Igunia na miłosc boska poprawcie wreszcie ten serwis ....no i tempo gry spada ....tak sie nie utrzymasz jak teraz grasz na pierwszej pozycji a przeciez o to chodzi zeby zgarniac tytuły ...czyzby to był kres twoich celów teraz....na o wychodzi ,ze postepów w serwowaniu nie ma no i nie masz czym rywalek zaskoczyc i zdenerwowac.....bez poprawy serwowania piłek w pierwszym podaniu zwłaszcza to bedzie trudno ci coraz bardziej a juz to widac....
Trener tenisa
rok temu
jej ranking nie świadczy o jej postępach w umiejętnościach, ma rację Adam zatrzymała się w rozwoju
Adam trener t...
rok temu
ZATRZYMAŁA SIĘ W ROZWOJU umiejętności, w grze żadnego postępu, jakie błędy popełniała rok, dwa lata temu - takie popełnia i teraz; dziwne ,że trener nie widzi tych jej głupawych przysiadów, robi je, jak radwańska; ponadto nadal nie cofa nogi aby wykonać poprawnie zamach prawa ręką do uderzenia piłki, a odbija ją rakietą przed sobą, co oczywiście jest w 90 % strata punktu
Kanona 48
2 lata temu
Brawo Inga po to odmawiałaś sobie przyjemności żeby teraz cieszyć się z efektów swojej ciężkiej pracy. Gratulacje