Na te oraz wiele innych pytań, dotyczących planowania kariery, odpowiedzi znajdziemy w kampanii edukacyjnej wydawnictwa The Point - " Kariera. Zaplanuj swój sukces ".
Całość ukazała się 10 lutego jako tematyczny dodatek specjalny w Gazecie Wyborczej, w wersji online na wielu portalach i wydarzeniach, poruszających tematykę planowania kariery.
Wraz z Ekspertami i Partnerami przybliżamy temat planowania kariery. Chcemy skupić się m.in. na temacie związanym ze świadomym wyborem swojego pracodawcy, istoty samokształcenia specjalistów IT, szans i wyzwań dla absolwentów.
Artykuły, które znalazły się w kampanii:
O zmianach na Polskim Rynku Pracy oraz istocie staży i samokształcenia specjalistów IT wypowiadają się Monika Fedorczuk, Konfederacja Lewiatan; Andrzej Dulka, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji oraz Marian Owerko, Polska Rada Biznesu.
– s.2
Na temat szans rozwoju zawodowego w Laboratorium kosmetycznym Dr Irena Eris wypowiadają się absolwenci stażu Laboratorium Talentów oraz pomysłodawczyni tej inicjatywy.
– s. 3
O kluczowych dla T-Mobile zmianach organizacyjnych oraz możliwości zawodowych dla specjalistów IT rozmawiamy z ekspertką Employer Branding Emilą Badełek oraz specjalistą IT Sebastianem Szafrańcem.
– s. 4 - 5
Na temat dynamicznie zmieniającej się branży FMCG oraz stażach Mars rozmawiamy z ekspertami Mars.
– s. 6 - 7
W temacie istoty targów kariery wypowiada się specjalista Absolvent.
- s. 8
Partnerzy Merytoryczni: Polska Rada Biznesu, Konfederacja Lewiatan, Polska Rada Informatyki i telekomunikacji
Partnerzy Strategiczni: T-Mobile, Mars.
Partnerzy: Budimex, Dr Irena Eris.
Partnerami Medialnymi zostali: Business Insider oraz money.pl, Absolvent Talent Days, AIESEC, Careercon Kariera w IT, Dla Studenta.
Zapraszamy do zapoznania się z wersją online: