Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|
aktualizacja

"Kawonament" w Żabce. Sieć sklepów rusza z ofertą subskrypcyjną

4
Podziel się:

Żabka zaoferowała swoim klientom nową usługę – kawonament. W ramach subskrypcji w dowolnym sklepie będzie można odebrać jedną kawę dziennie. Cena? Niecałe 50 złotych na miesiąc. W aplikacji sieci już powstała specjalna zakładka sugerująca, że w niedługim czasie można się spodziewać kolejnych usług subskrypcyjnych.

"Kawonament" w Żabce. Sieć sklepów rusza z ofertą subskrypcyjną
"Kawonament" to nowa usługa subskrypcyjna w sklepach Żabki (money.pl, Rafał Parczewski)

Za "kawonament" trzeba zapłacić 50 zł bez jednego grosza. W ramach usługi klienci mogą odebrać jeden napój dziennie, ale nie musi to być kawa. Wybrać można kawy: czarną, z mlekiem, flat white, cappuccino, espresso, a także napój czekoladowy – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.

Nie ma ograniczenia, jeżeli chodzi o pojemność wybranego napoju. Zgodnie z regulaminem subskrypcja dotyczy produktów w każdej wielkości. Ponadto raz w trakcie okresu rozliczeniowego można odebrać kawę 200 ml lub muffina. "Bonus" ten jest dostępny po wykorzystaniu dziennego limitu.

Do subskrypcji potrzebujesz aplikacji

Usługa subskrypcyjna na kawę jest dostępna w aplikacji Żappka – tej samej, która jest potrzebna do wejścia do sklepu bezobsługowego. To właśnie tam można włączyć nową ofertę.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Greenpact - rozmowa z Filipem Bittnerem

Serwis wiadomoscihandlowe.pl zauważa, że gdyby klient każdego dnia obierał swój napój, to jego średni koszt wyniósłby 1,61 zł. Dla porównania: mała kawa w sklepie kosztuje 6,50 zł, a duża – 8,50 zł. Odbiór napoju każdego dnia jest możliwy, gdyż sklepy Żabki otwarte są również w niedzielę i święta.

To pierwsza tego typu usługa subskrypcyjna w Polsce. Można się jednak spodziewać kolejnych propozycji od Żabki, gdyż na potrzeby "kawonamentu" w aplikacji pojawiła się specjalna zakładka nazwana "subskrypcje".

Coraz więcej Żabek w Polsce

Żabka ma obecnie 8 812 sklepów rozsianych po całej Polsce. W każdym z nich można odebrać kawę w ramach abonamentu. Do wyboru kawy jako pierwszego produktu w ramach subskrypcji zachęcił sieć fakt, że od września 2021 r. w ramach Żabka Cafe pracownicy wydali 24 mln kaw – pisze portal wiadomoscihandlowe.pl.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(4)
WYRÓŻNIONE
asd
2 lata temu
a kiedy samochody beda z subskrypcjami?
Nick
2 lata temu
Tańsza kawa ... resztę zapłacą franczyzobiorcy w podatkach
Klientka
2 lata temu
SUPER POMYSŁ. DZIĘKI ŻABKO :*
NAJNOWSZE KOMENTARZE (4)
Klientka
2 lata temu
SUPER POMYSŁ. DZIĘKI ŻABKO :*
0-o
2 lata temu
Po ile mydło z żyta?
Nick
2 lata temu
Tańsza kawa ... resztę zapłacą franczyzobiorcy w podatkach
asd
2 lata temu
a kiedy samochody beda z subskrypcjami?