Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
AZI
|
aktualizacja

Kontenerowe miasteczko przy Marywilskiej rusza od sierpnia. Śledztwo dalej w toku

8
Podziel się:

W sobotę 3 sierpnia ruszy tymczasowe miasteczko handlowe przy ul. Marywilskiej 44 na warszawskiej Białołęce. Utworzy je 800 przeszklonych kontenerów, w których będzie mieścić się kilkaset sklepów i lokali usługowych.

Kontenerowe miasteczko przy Marywilskiej rusza od sierpnia. Śledztwo dalej w toku
Kontenerowe miasteczko przy Marywilskiej rusza 3 sierpnia Wojciech Olkusnik (East News, Wojciech Olkusnik)

Serwis Property News informuje, że zainteresowanie właścicieli sklepów CH Marywilska 44 otwarciem nowych punktów było tak duże, że większość umów została zawarta w tydzień od rozpoczęcia komercjalizacji. 

Obecnie na parkingu kompleksu handlowego Marywilska 44 stoi już 600 kontenerów. Pozostałe pojawią się do końca lipca. Miasteczko będzie podzielone na strefy, wśród nich pojawi się także sektor gastronomiczny i beauty. 

Najemcy będą mogli zaaranżować wnętrza kontenerów według własnych potrzeb. Szerokie alejki i położony w sąsiedztwie parking mają zapewnić warunki do robienia zakupów. 

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Firmy zwalniają pracowników. Eksperci: to są lokalne dramaty, tragedii na rynku nie ma

Śledztwo w sprawie przyczyn pożaru nie jest zakończone 

Do pożaru Marywilskiej 44 doszło w maju. Obecnie w tej sprawie trwa śledztwo prokuratury, które ma wyjaśnić  wciąż tajemniczą - przyczynę pożaru. 

W związku z tym prokurator wraz z policjantami przeprowadził już oględziny budynku biurowego, ale oględziny spalonej hali targowej aktualnie nie są jeszcze możliwe, ponieważ Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego nakazał rozbiórkę ze względu na stwierdzenie stanu zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, a obowiązek rozbiórki rozpocznie się po 24 lipca. 

W 2023 roku w centrum Handlowym Marywilska największą grupę stanowili najemcy z branży mody (50 proc.), kolejne kategorie to: usługi (10 proc.), artykuły dla dzieci (6 proc.), spożywcza (5 proc.), wyposażenie wnętrz i artykuły domowe (6 proc.) oraz gastronomiczna (3 proc.). 

"Puls Biznesu" w 2020 roku informował, że rocznie obiekt odwiedza ok. 5,5 mln klientów. 

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(8)
Ewa
miesiąc temu
To jak, podpisali umowy, a podobno wszystko stracili
Karol
miesiąc temu
Jak ktoś ubezpieczenie miał i warunków z umowy którą podpisał dopełnił ze swojej strony to wszystko będzie wypłacone.
Polonista
miesiąc temu
BRANŻA MODY?? Odzieżowa!!!
Cwaniak
miesiąc temu
Podoba mnie się to.Prawie doganiamy slamsy europejskie. Gospodarka kwitnie. Czyli cofamy się do lat 90-czasów stadionów i bazarów jak przed Pałacem Kultury.Pomyślał ktoś w końcu o ludziach.
Max333333
miesiąc temu
A toalety toi toi co NATO sanepid to bendzie epidemia jakas