"Bilet do przyszłości" - taką nazwę nosi program Columbus Energy S.A. Firma deklaruje wsparcie swoim klientom, którzy nie zdążyli skorzystać z programu "Mój prąd". Uruchamia specjalny program, w ramach którego klient otrzyma dofinansowanie zakupu domowej fotowoltaiki i pomp ciepła.
Jeden klient będzie mógł otrzymać wsparcie do wysokości 5 tys. złotych na produkty i usługi oferowane przez tę spółkę. Columbus na wsparcie przeznaczy nawet 50 mln złotych.
- Specjalną premię o wartości 5 tys. złotych otrzyma każdy klient Columbus zaraz po zamontowaniu naszej instalacji - zapewnia Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A.
- Na podstawie informacji z NFOŚiGW o przyjmowaniu tysiąca wniosków dziennie szacujemy, że ok. 10 tys. klientów zostanie pozbawionych możliwości uzyskania dofinansowania z tegorocznej edycji programu "Mój Prąd". Stąd też bierze się kwota 50 mln złotych, jaką postanowiliśmy przeznaczyć na rzecz wsparcia klientów w programie "Bilet do przyszłości" - dodaje.
"Kartę będzie można wykorzystać na obniżenie ceny zakupu kolejnych produktów i usług z oferty Columbus, czyli magazynów energii czy pomp ciepła. Karta ma określony termin ważności, dlatego otrzymają ją klienci, którzy podpiszą umowę z Columbus jeszcze w tym roku" - czytamy w komunikacie spółki.
Ministerstwo Klimatu i Środowiska oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przed kilkoma dniami poinformowały o zamknięciu naboru wniosków do programu "Mój Prąd", co finalnie nastąpiło 7 grudnia. Powodem jest wykorzystanie podwyższonego budżetu programu.