Specjalnie na potrzeby Adecco, TETA Personel został w pełni przystosowany do obsługi zatrudnienia i naliczania wynagrodzeń dla pracowników tymczasowych w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Jest to z pewnością pierwsze tego rodzaju rodzime rozwiązanie. Dotychczas w Polsce nie funkcjonował żaden system, który by w pełni obsługiwał tego typu zleceniodawców. - Nie ukrywam, że było to dla nas kolejne wyzwanie, któremu z powodzeniem udało nam się sprostać. Niewątpliwie prace na rzecz firmy Adecco, były dla nas bardzo cennym doświadczeniem- stwierdził Jerzy Krawczyk, prezes TETA S.A.
TETA Personel odpowiada za ponad 8000 pracowników tymczasowych, świadczących usługi dla klientów firmy Adecco. Jest narzędziem do ewidencji i rozliczania wynagrodzeń. System jest bardzo elastyczny. Pozwala ewidencjonować pracowników tymczasowych zatrudnionych na terenie Unii Europejskiej i prowadzić rozliczenia w walutach. Umowa został podpisana w listopadzie 2004 r.
Wdrożenie rozpoczęto w grudniu ubiegłego roku. Trwało 3 miesiące. W marcu 2005 r. zakończono wszelkie niezbędne testy i uruchomiono wdrażane oprogramowanie. Kontrakt był realizowany we współpracy z firmą Accenture, która jako firma konsultingowa zarządza projektem z ramienia Adecco. TETA Personel zastąpił wykorzystywane wcześniej na zasadzie outsourcingu rozwiązania mySAP.
http://www.teta.com.pl