Podpisana umowa upoważnia Biall-Net do świadczenia usług telefonii VoIP w oparciu o platformę Inotela, ale pod własną marką handlową i z niezależną polityką cenową. Inotel ma zapewnić także wsparcie we wdrożeniu usługi, w tym pomoc techniczną, szkolenia i know-how na temat sprzedaży i marketingu usług telefonii internetowej.
'Komercyjne uruchomienie usługi telefonii VoIP planujemy na lipiec. Wtedy będą znane dokładne ceny za połączenia telefoniczne. Na pewno będzie to jednak istotnie mniej niż w TPSA. Oprócz niższych cen, klientów powinna także przyciągnąć łatwość rozpoczęcia korzystania z naszych usług telekomunikacyjnych oraz bogactwo usług dodatkowych'- powiedział Arkadiusz Binder, Prezes Zarządu, Biall-Net Sp. z o.o.
Do rozpoczęcia korzystania z nowej usługi Biall-Netu wystarcza dowolny aparatu telefoniczny, podłączany do tradycyjnego gniazdka telefonicznego. Cała infrastruktura VoIP będzie się znajdowała poza mieszkaniem, na terenie budynku. Jedyna niedogodność z punktu widzenia klientów już korzystających z telefonu, np. z TPSA, wiąże się z koniecznością zmiany numeru.
http://www.biall.net.pl