Klienci sklepów internetowych należących do EasyNetu (EMPiK.com, GaleriaCentrum.com, Smyk.com) oraz platformy licytacyjnej Aaukcja.com od kilku dni mogą korzystać z całodobowej pomocy konsultantów Easy Contact Center – nowego, zinformatyzowanego centrum obsługi klienta.
„Firma Easy Net S.A. po dokładnej analizie godzinowego rozkładu liczby wizyt na stronach oraz czasu nadsyłania e-maili z pytaniami dotyczącymi oferowanych usług zdecydowała się wydłużyć dyżury swoich konsultantów” – powiedziała Katarzyna Górecka z EasyNet. – „Wydłużenie czasu pracy Easy Contact Center wychodzi naprzeciw oczekiwaniom tych internautów, którzy preferują wieczorne, nierzadko nocne godziny na robienie zakupów online”.
Każda strona handlowa obsługiwana jest zmianowo przez grupę 6 konsultantów wybranych do tej pracy w wieloetapowym procesie rekrutacji. Niemal wszyscy to studenci i studentki. Wszyscy przeszli specjalistyczne szkolenia telemarketingowe i z zakresu obsługi klienta.
Codziennie z pomocy Easy Contact Center korzysta kilkuset internautów, z których średnio około połowa wybiera telefon jako sposób kontaktu. Pozostali wolą kontaktować się przez pocztę elektroniczną, która w przypadku klientów serwisu Aukcja.com stanowi aż 75% wszystkich interakcji.