Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na
oprac. KKG
|
aktualizacja

Nowa sieć stacji w Polsce. Prezes MOL: chcemy zająć drugą pozycję po Orlenie

90
Podziel się:

- Do końca 2024 r. 80 proc. stacji paliw przejętych od Orlenu zyska nowy szyld - poinformował prezes MOL Polska Richard Austen. Koncern chce zająć na polskim rynku drugą pozycję po Orlenie.

Nowa sieć stacji w Polsce. Prezes MOL: chcemy zająć drugą pozycję po Orlenie
Już tego lata pierwszych 100 stacji powinno funkcjonować w Polsce pod marką MOL (PAP, Piotr Polak)

Prezes MOL dodał, że już w tegorocznym okresie letnim pierwszych 100 stacji powinno funkcjonować pod marką MOL.

Uruchomiliśmy już trzy nowe stacje – w Klemencicach, Przyjmach i Budykierzu, dogodnie zlokalizowane przy drogach ekspresowych S7 i S8. Dodatkowo, w ostatnim czasie nowy branding i odświeżony wystrój otrzymały także stacje w Radomiu i Elblągu - poinformował Austen.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Złe paliwo niszczy silnik

Koszt rebrandingu pojedynczej stacji to 60-100 tys. dol., w zależności od stanu technicznego konkretnej placówki. Ale MOL na tym nie poprzestanie.

- Planujemy szereg inwestycji w cyfryzację stacji, a także komunikację oferty i samej marki, co pomoże nam w dotarciu do polskich konsumentów. Nie chcemy ujawniać konkretnych kwot, jednak w najbliższych latach będą to z pewnością znaczące wydatki - przyznał prezes koncernu.

Dodał, że docelowo, wszystkie 410 stacji kupionych od PKN Orlen w Polsce, będzie działać pod marką MOL. Dodatkowo, w ramach Grupy MOL, w południowej Polsce działa również 85 stacji pod marką Slovnaft Partner.

- W przyszłości będziemy badać możliwości konsolidacji również i tych placówek pod jedną marką. Wejście na rynek polski traktujemy, jako pierwszy krok. Docelowo chcemy zająć tu silną drugą pozycję, a do tego będziemy potrzebowali wzmocnić naszą sieć o kolejnych ok. 100 stacji. Najważniejsze dla nas teraz jest wprowadzanie marki i oferty dla klientów oraz partnerów i franczyzobiorców - podkreślił Ruchard Austen.

MOL porwie jakością paliwa?

Jak nowa sieć stacji zamierza walczyć o polskich klientów? MOL stawia na jakość paliw.

- Mamy w ofercie m.in. paliwa EVO i EVO Plus, które dzięki zastosowaniu dodatków EVOTECH przyczyniają się do czyszczenia jednostki napędowej i ochrony jej części przed korozją. Jednocześnie, stopniowo wprowadzamy do Polski Fresh Corner. Jest to nowa w Polsce, jedna z najpopularniejszych w regionie sieć kawiarni, w której każdego roku serwujemy ponad 50 mln filiżanek kawy - zapowiada prezes koncernu.

MOL nie zapomina o samochodach elektrycznych. W Grupie działa obecnie sieć ponad 200 punktów ładowania elektryków, w tym 13 punktów w Polsce. Do roku 2025 spółka zamierza rozszerzyć tę sieć do 500 punktów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(90)
WYRÓŻNIONE
Figo
2 lata temu
W ten sposb rosyjska ropa i biznesmeni wchodza na nasz rynek
Krzysztof
2 lata temu
Przewiduję , że Orbano-Putinowskie stacje w Polsce padną jak Łukoil
polak
2 lata temu
mam nadzieje ze Rzad przyjzy sie skad pochodza pieniadze u Wegrow na te stacje OBY NIE OKAZALO SIE ZE TO ROSYJSKIE ,wtedy kop w siedzenie
NAJNOWSZE KOMENTARZE (90)
maru26
2 lata temu
Nie ma szans. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie finansował putlera
driver2006
2 lata temu
Nie Węgrzy tylko Rosjanie zarejstrowani na Węgrzech.
Cccc
2 lata temu
Napewno nie zatankuje na rosyjskiej stacji paliw krajów które działają wbrew interesowi Polski
Foszfei
2 lata temu
Kto na to pozwolił.Ludzie nie tankujcie tam paliwa, obudźcie się!!!!
Ziggy
2 lata temu
Gratuluję PIS i Obajtkowi wpuszczenia węgiersko-rosyjskiego koncernu do Polski. Ile za to dostaliście w łapy?
...
Następna strona