Firma CCC 4 maja otworzyła pilotażowe sklepy swojej nowego brandu HalfPrice. Pierwsze pięć placówek zlokalizowanych jest: we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym.
W sklepach HalfPrice klienci będą mogli zaopatrzyć się w produkty z bardzo szerokiej oferty. W HalfPrice chętni będą mogli kupić odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
HalfPrice będzie oferować tańsze produkty i rywalizować z innymi sieciami typu off-price. Ten dyskont ma z czasem oferować coraz większą gamę mark, które będą dostępne w bardzo niskich cenach.
„Tworząc HalfPrice korzystaliśmy z potencjału oraz doświadczenia Grupy CCC. Zmniejszamy liczbę sklepów pod tym szyldem, a także ich format do 500-800m2, a jednocześnie pracujemy nad tym, by stawały się one coraz bardziej cyfrowe. Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z najmu. Tę przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznaczamy właśnie na HalfPrice. Pozwoli nam to zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a klientom dostarczyć bogatą, interesującą ofertę” – czytamy w komunikacie CCC.
W maju otwartych zostanie pięć kolejnych sklepów w Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej. Do końca roku klienci skorzystają natomiast z bogatej oferty blisko 60 sklepów pod marką HalfPrice.