Oto Laureaci Złotych i Srebrnych statuetek #PRCHretailAwardsX
SIECI HANDLOWE - PROJEKTY BIZNESOWE I STRATEGICZNE
Kategoria: NOWA SIEĆ HANDLOWA ROKU
● Srebrna statuetka: Mi Store / GG Stores Sp. z o.o. Sp. k.
● Srebrna statuetka: Papa Diego / Helios S.A.
Kategoria: EKSPANSJA SIECI HANDLOWEJ ROKU
● Złota statuetka: Helios S.A.
● Srebrna statuetka: Vision Express / Vision Express Sp. z o.o.
● Srebrna statuetka: eobuwie.pl / eobuwie.pl S.A.
Kategoria: SIEĆ HANDLOWA ROKU BEST PERFORMANCE
● Złota statuetka: McDonald’s / McDonald’s Polska
● Srebrna statuetka: eobuwie.pl / eobuwie.pl S.A.
● Srebrna statuetka: Kazar / Kazar Footwear Sp. z o.o.
SIECI HANDLOWE - PROJEKTY MARKETINGOWE I CSR
Kategoria: MARKETING SIECI HANDLOWYCH ROKU
PODKATEGORIA: KAMPANIA EMPLOYER BRANDING ROKU
● Złota statuetka: Kampania “Dołącz do Zespołu McDonald’s” - McDonald’s Polska Sp. z o.o.
PODKATEGORIA: MAGAZYN SIECI HANDLOWEJ ROKU
● Złota statuetka: “TESCO Magazyn” - TESCO Polska Sp. z o.o.
Kategoria: DZIAŁANIA I STRATEGIA SIECI HANDLOWEJ ROKU
● Złota statuetka: “Nie wyrzucamy, pomagamy” - KFC, AmRest
● Srebrna statuetka: “Burgery pozytywne dla klimatu” - MAX Premium Burgers - MAX Poland
● Srebrna statuetka: “Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowia” - Quiosque - PBH S.A.
OBIEKTY HANDLOWE - PROJEKTY BIZNESOWE I STRATEGICZNE
Kategoria: PRZEBUDOWA / ROZBUDOWA / MODERNIZACJA CENTRUM HANDLOWEGO I WYPRZEDAŻOWEGO ROKU
● Złota statuetka: CH Platan, Zabrze / NEPI Rockcastle
● Srebrna statuetka: Galeria Łódzka, Łódź / ECE Projektmanagement Polska / Galeria Lodzka Lodz Shopinvest KG Spółka Komandytowa
● Srebrna statuetka: Atrium Promenada, Warszawa / Atrium Poland Real Estate Management / Atrium European Real Estate Ltd.
Kategoria: REWITALIZACJA ROKU
● Złota statuetka: Centrum Praskie Koneser, Warszawa / Liebrecht & wooD Poland
/ BBI Development S.A.
Kategoria: CENTRUM HANDLOWE ROKU - BEST PERFORMANCE
● Złota statuetka: Galeria Katowicka / Apsys Polska S.A. / Savills Investment Management / Employees Provident Fund of Malaysia
● Srebrna statuetka: Galeria Sfera, Bielsko-Biała / CBRE Global Investors Poland
/ Nampa Sp. z o.o.
● Srebrna statuetka: Galeria Mazovia, Płock / CBRE Global Investors Poland
/ Katherine Sp. z o.o.
Kategoria: NOWE CENTRUM HANDLOWE ROKU
● Złota statuetka: Forum Gdańsk / Forum Gdańsk Sp. z o.o. / Multi Poland Sp. z o.o.
Kategoria: NOWY PARK HANDLOWY ROKU
● Srebrna statuetka: N-Park, Stara Iwiczna / Napollo Retail / Napollo 18 Sp. z o.o.
● Srebrna statuetka: Vendo Park, Chodzież / Trei Real Estate Poland
OBIEKTY HANDLOWE - PROJEKTY MARKETINGOWE
Kategoria: KAMPANIA PUBLIC RELATIONS OBIEKTU HANDLOWEGO
● Srebrna statuetka: “Stylowy Lubelak - vol. 2” - VIVO! Lublin (dawne CH Tarasy Zamkowe) Immofinanz
Kategoria: KAMPANIA WIZERUNKOWA OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU
● Srebrna statuetka: “Katowice Fashion Week - City Edition” - Galeria Katowicka
/ Apsys Polska S.A. / Savills Investment Management / Employees Provident Fund of Malaysia
● Srebrna statuetka: “A co Ty dasz od siebie w te święta?” - Złote Tarasy, Warszawa
/ Złote Tarasy Warsaw III S. à r. l. spółka jawna
Kategoria: KAMPANIA OTWARCIA / PRZEBUDOWY / ROZBUDOWY / MODERNIZACJI OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU
● Srebrna statuetka: “Nowi Mieszczanie” - Forum Gdańsk / Forum Gdańsk Sp. z o.o.
● Srebrna statuetka: “Jestem z Tych” - Gemini Park, Tychy / Gemini Holding
Kategoria: WYDARZENIE ROKU W OBIEKCIE HANDLOWYM
● Złota statuetka: “Wielka Bitwa Muserów” - Centra Handlowe M1 / METRO Properties
● Srebrna statuetka: “Turniej Skręcania Mebli IKEA” - Aleja Bielany, Wrocław / Ingka Centres Polska
● Srebrna statuetka: “Night Power Energia” - Galeria Warmińska, Olsztyn / NEPI Rockcastle
Kategoria: KAMPANIA INTERNETOWA OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU
● Srebrna statuetka: “#Better2gether. 2 lata razem” - Posnania, Poznań / Apsys Polska S.A.
● Srebrna statuetka: Kampania promująca wydarzenie “Strzel focha ze stylem” - Bonarka, Kraków / NEPI Rockcastle / Bonarka City Center
Kategoria: MAGAZYN OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU
● Złota statuetka: “The Look” - Galeria Mokotów, Warszawa / Unibail-Rodamco-Westfield
Kategoria: KAMPANIA PROSPRZEDAŻOWA ROKU
● Złota statuetka: “Kasa za metki” - Factory Annopol, Warszawa, Factory Ursus, Warszawa, Factory Kraków, Factory Poznań / Neinver Asset Management
● Srebrna statuetka: “Wielka Loteria Mercedes Klasy A” - Posnania, Poznań / Apsys Polska S.A.
Kategoria: DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU
● Srebrna statuetka: “Piknik rodzinny - wielkie otwarcie placu zabaw” - Westfield Arkadia, Warszawa / Unibail-Rodamco-Westfield
● Srebrna statuetka: “O czym marzą Kredki” i “Zagraj w Legendę” - Teatr dla Dzieci krakowskich szpitali - Galeria Kazimierz, Kraków / Invesco Real Estate
Kategoria: NAGRODA SPECJALNA
“PLAC ZABAW - niecodzienny projekt integrujący lokalną społeczność z centrum handlowym”
● Westfield Arkadia / Unibail-Rodamco-Westfield / GSSM Warsaw
Dodatkowo, z okazji X-lecia elitarnego Konkursu Polska Rada Centrów Handlowych zorganizowała plebiscyt online na “firmę z największymi zasługami w minionej dekadzie dla branży handlowej”
Dodatkowa kategoria z okazji X-lecia obejmowała wręczenie trzech statuetek specjalnych dla trzech firm z największą liczbą zebranych w plebiscycie głosów. Głosowanie odbywało się przed “Galą X” online na stronie konkursu www.retailawards.pl. Oddano ponad 10 000 głosów. Na podium stanęli:
● Miejsce PIERWSZE: ECHO Investment S.A.
● Miejsce DRUGIE: Apsys Polska S.A.
● Miejsce TRZECIE: Cushman & Wakefield
WSZYSTKIM NAGRODZONYM SERDECZNIE GRATULUJEMY W IMIENIU ZARZĄDU ORAZ ZESPOŁU POLSKIEJ RADY CENTRÓW HANDLOWYCH!
fot. T. Wilczkiewicz / Nagrodzeni w X edycji PRCH Retail Awards
fot. T. Wilczkiewicz / Prezes Zarządu PRCH Aleksandra Zentile-Miller i Radosław Knap, Członek Zarządu PRCH oraz Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia
PRCH Retail Awards to prestiżowy konkurs dedykowany obiektom i sieciom handlowym na najlepsze projekty biznesowe i marketingowe sektora. Wyróżnikiem i wartością programu jest wieloetapowy i transparentny proces oceny, a także przejrzyste zasady, m.in. zgodnie z którymi członkowie Jury nie oceniają projektów, w jakie byli zaangażowani. Zważając na unikatowe środowisko i specyfikę działań, analiza aplikacji przebiega w sposób indywidualny, dzięki czemu wszyscy, niezależnie od skali prowadzonych projektów, mają jednakowe szanse na zdobycie złotej lub srebrnej nagrody. Po zakończeniu konkursu aplikujący otrzymują raporty z punktacją, komentarzami i cennymi wskazówkami naszych ekspertów