Ubezpieczenie zdrowotne PZU to jedno z niewielu w Polsce, które umożliwia wybór lekarza, z którego pacjent chce skorzystać – mówi Paweł Surówka, prezes grupy PZU. W 2018 roku największy polski ubezpieczyciel na tyle skutecznie rozwijał biznes zdrowotny, że dziś to jeden z najszybciej rosnących segmentów Grupy PZU. Firma może pochwalić się w 2018 roku otwarciem m.in. trzech nowych centrów medycznych. Na koniec 2018 własna sieć placówek medycznych liczyła już ponad 60 podmiotów. W sumie PZU Zdrowie współpracowało już z ponad 2 100 placówkami w ponad 500 miastach w Polsce. - Z punktu widzenia biznesu zanotowaliśmy wzrost aktywnych umów o 53 proc., r/r, których liczba na koniec 2018 roku wyniosła 2,3 mln. Przełożyło się to na wzrost przychodów o 26 proc. r/r do 575 mln zł – ujawniła spółka. Prezes Paweł Surówka wyjaśnia, jak dziś milionom pacjentów PZU Zdrowie ma pomóc nowoczesna technologia. Jej wykorzystanie jest tym bardziej kluczowe w sytuacji, gdy polska jak europejska służba zdrowia, borykają się z dramatycznym brakiem lekarzy. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy Mikołaja Kunicy, redaktora naczelnego money.pl z Pawłem Surówką, która została nagrana podczas Impact19 w Krakowie.