Umowa pomiędzy Eventim.pl i PayPo oznacza, że z odroczeniem będzie można płacić w Polsce za bilety na koncerty, spektakle czy inne wydarzenia kulturalne.
- Branża wydarzeń na żywo po miesiącach lockdownu regeneruje się błyskawicznie. Liczymy, że wprowadzenie odroczonych płatności przełoży się to na wzrost średniej wartości koszyka zakupowego – mówi Joanna Comberska, dyrektor zarządzająca Eventim.pl.
- Odraczanie płatności za zakupy jest coraz bardziej popularne wśród polskich konsumentów. Cieszymy się, że trend ten zauważają kolejni gracze polskiej sceny - mówi z kolei Magdalena Jędras z realizującej takie transakcje firmy PayPo.
Czytaj też: Brexit i jego zaskakujący skutek. W marketach puste półki, więc Brytyjczycy idą do polskich sklepów
Płacenie 30 dni po zakupie. Odzież dominuje
Zakupy z odraczanym terminem płatności są coraz popularniejsze zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W tej chwili najwięcej takich transakcji dotyczy odzieży, akcesoriów, obuwia, sprzętu sportowego, ale i artykułów domowych.
PayPo szacuje, że w tej chwili w Polsce podobne transakcje stanowią kilka procent wszystkich zakupów internetowych. - Liczba osób, które skorzystały z tej formy płatności, jest już ponad 500 tys. i ich liczba stale wzrasta. Prognozujemy, że do końca 2021 r. PayPo sfinansuje zakupy za ponad 1 mld zł - słyszymy od przedstawicieli PayPo.