Wakacyjna promocja na stacjach Orlenu trwała od 28 czerwca do 1 września. Limit pojedynczego tankowania w promocji, wyłącznie do baku pojazdu, wynosił 50 litrów.
W ramach akcji, w weekendy - od piątku do niedzieli - wszyscy zarejestrowani użytkownicy aplikacji ORLEN VITAY mogli skorzystać z wynoszącego 35 gr rabatu na litrze dowolnego paliwa EFECTA.W tym czasie na dodatkową zniżkę mogli liczyć użytkownicy aplikacji ORLEN VITAY posiadający Kartę Dużej Rodziny. Otrzymywali oni rabat wyższy o 10 gr.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wzrost o 42 proc.
Jak podał w piątek Orlen, wakacyjna promocja na jego stacjach przyniosła w sierpniu rekordową liczbę transakcji z użyciem ORLEN VITAY.
Po raz pierwszy udało się przekroczyć barierę 10 mln transakcji w miesiącu z użyciem aplikacji. To o ponad 42 proc. więcej w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku i oczywiście najwyższy wynik aplikacji w historii - powiedział dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych sprzedaży detalicznych Orlenu Jan Tar, cytowany w komunikacie.
Koncern wyliczył jednocześnie, że liczba pobrań aplikacji ORLEN VITAY od 28 czerwca do 1 września przekroczyła 665 tys., czyli więcej niż w czasie ubiegłorocznej wakacyjnej promocji. "W sumie aplikacja ORLEN VITAY zainstalowana jest już na blisko 6,5 mln urządzeń, co czyni program lojalnościowy VITAY jednym z najpopularniejszych w Polsce" - zaznaczono w informacji.
Program VITAY działa od ponad 20 lat. Umożliwia zbieranie punktów za tankowanie paliwa oraz zakup innych produktów na stacjach Orlenu. Punkty VITAY można wymieniać np. na kupony rabatowe, ale także przeznaczyć na pomoc charytatywną.
Według danych publikowanych przez Orlen po dwóch kwartałach tego roku, w sieci stacji paliw koncernu w Polsce działało w tym czasie 1929 placówek.