Serwis "Dla Handlu" wyjaśnia, że "Moje Netto" powstało, aby uczynić komunikację wszystkich pracowników prostszą i efektywniejszą.
- W porównaniu do Intranetu, czyli wewnętrznej sieci, z której korzystanie możliwe było wyłącznie na terenie firmy, "Moje Netto" to duży krok naprzód i wyjście w stronę potrzeb pracowników. Dzięki aplikacji mogą oni szybciej zapoznać się z najważniejszymi informacjami – bez względu na to, czy są aktualnie w sklepie, biurze, czy poza nim - opisuje firma.
Sieć Netto w tym roku wystartowała także z interesującą, nowatorską aplikacją "Nie marnujemy żywności". Dzięki niej każdy może w dowolnej chwili sprawdzić na swoim telefonie, jakie produkty żywnościowe w sklepach Netto są aktualnie dostępne w obniżonej cenie ze względu na bliski termin przydatności do spożycia.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl