Czasem w trudnych sytuacjach pomoc nadchodzi z najmniej oczekiwanego kierunku. Okazuje się, że szeroko rozumiany biznes ma narzędzie, które pomogą pomóc zwykłym ludziom przetrwać skutki kryzysów.
- Wolałbym być większym optymistą, ale faktycznie 2-3 ostatnie lata to permanentny ciąg wydarzeń, które nas negatywnie zaskakują. Z jednej strony jest to wyzwanie w zarządzaniu. Złotym środkiem jest poleganie na menadżerach. Z drugiej strony ważne jest planowanie scenariuszowe - mówił podczas kongresu Impact’22 Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.
Jak dodał, biznes dysponuje też paletą środków, które mogą oddziaływać bezpośrednio na osoby poszkodowane przez kryzys. Z jednej strony jest to technologia, a z drugiej środki finansowe. Mastercard ogłosił wsparcie 1,5 mln dolarów we wsparciu dla ukraińskich kobiet w zakładaniu firm i poszukiwaniu pracy.
Zobacz także: Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Płatna współpraca z ImpactCEE
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl