Jak informuje serwis dlahandlu.pl, H&M nową usługę zaoferuje również klientom sklepów stacjonarnych.
"Rozwiązanie dostępne jest dla uczestników programu lojalnościowego Hello H&M Member, a zakupy w ten sposób dokonywane są z poziomu aplikacji H&M za pomocą kilku prostych kliknięć w ekran telefonu" - czytamy.
Ubrania na raty? Nowa usługa w H&M
Mehmet Arisoy, Regional Manager East Europe w H&M, wyjaśnia, że współpraca z Klarną, mająca na celu zaoferowanie klientom online w Polsce możliwość wyboru płatności odroczonych, rozpoczęła się w sierpniu.
- Ich pozytywny odbiór skłonił nas do udostępnienia tej formy płatności we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M. To kolejny ważny krok w naszej strategii omnichannel i kolejne działania w celu zapewnienia polskim klientom najwyższej jakości doświadczeń podczas zakupów w H&M – podkreśla.