Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Antwerpia będzie miała największą śluzę na świecie

0
Podziel się:

Port w Antwerpii, drugi pod względem wielkości w Europie po Rotterdamie, jest jednym z głównych ośrodków Transeuropejskiej Sieci Transportowej.

Antwerpia będzie miała największą śluzę na świecie
(Alan Stanton/CC BY-SA 2.0/Flickr)

W położonej na północy Belgii Antwerpii powstaje największa śluza portowa na świecie. Gigantyczna inwestycja pozwoli temu niespełna półmilionowemu miastu umocnić pozycję _ bramy Europy _, przez którą przechodzą towary importowane do UE z całego świata.

W latach 1873-1943 linia Red Star przewiozła ponad 2 mln pasażerów z Antwerpii do USA. W większości byli to biedni mieszkańcy Europy, którzy za oceanem chcieli zrealizować swój amerykański sen.

Teraz ten sam port, w którym emigranci żegnali się ze Starym Kontynentem, ma przyczyniać się do wzrostu wymiany handlowej UE z jej transatlantyckimi partnerami, zwłaszcza jeśli dojdzie do podpisania umowy o wolnym handlu UE ze Stanami Zjednoczonymi. KE w planie na ten rok wpisała rozpoczęcie negocjacji z Waszyngtonem w tej sprawie. Niewykluczone, że w najbliższych miesiącach sfinalizowane zostaną rozmowy z Kanadą.

Dodatkowo w zeszłym roku zatwierdzono porozumienia z Kolumbią, Peru, a także sześcioma krajami Ameryki Środkowej. Jeśli _ 27 _ udałoby podpisać wszystkie negocjowane umowy, unijne PKB wzrosłoby o 2 proc. To - jak wyliczył Reuters, który zwrócił uwagę znaczenie inwestycji w Antwerpii - mniej więcej tyle, ile zyskałaby UE, gdyby ponownie dodać do jej gospodarki kraj taki, jak Dania czy Austria.

Port w Antwerpii, drugi pod względem wielkości w Europie po Rotterdamie, jest jednym z głównych ośrodków Transeuropejskiej Sieci Transportowej. Ogromna inwestycja, która będzie kosztować ponad 382 mln euro finansowana jest prawie w połowie ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego.

Budowa śluzy na uchodzącej do Morza Północnego rzece Skalda pochłonie 20 tys. ton stali. Jak chwalą się wykonawcy, to trzy razy tyle, ile trzeba było użyć do konstrukcji paryskiej wieży Eiffla.

Dok, do którego będą mogły wpływać największe kontenerowce na świecie, będzie długi na pół kilometra, to tyle co 28 ustawionych zderzak w zderzak autobusów przegubowych. Jego szerokość będzie porównywalna z 19-pasową autostradą.

Pierwsza śluza na lewym brzegu Skaldy, z której obecnie korzystają statki, została otwarta w 1979 r. i jest już za mała, a przede wszystkim zbyt płytka, by przyjmować najcięższe transporty.

Nowa konstrukcja ma powstać do 2016 r. W trakcie budowy, która rozpoczęła się w 2011 r., ogromnymi ciężarówkami wywiezionych będzie 4,7 mln metrów sześciennych piasku i ziemi. To pięć razy więcej niż łączna kubatura Stadionu Narodowego w Warszawie. Beton, który zostanie użyty, mógłby wypełnić blok mieszkalny o wysokości 30 pięter.

W porcie w Antwerpii pracuje ok. 150 tys. osób; rocznie przechodzi przez niego ok. 180 mln. ton ładunków. Transport morski ma ogromne znaczenie dla gospodarek. Według danych OECD, na które powołuje się Reuters 90 proc. ładunków handlowych na świecie jest transportowanych drogą morską.

W strategii Komisji Europejskiej _ Transport 2050 _ porty w UE określane są jako _ bramy _ do rynków europejskich. Dzięki nowej śluzie Antwerpia umocni swoją pozycję i na pewno będzie jedną z najważniejszych _ bram _.

Czytaj więcej w Money.pl
Belgia się rozpadnie? Nacjonaliści wygrali Po przeliczeniu 20 proc. głosów w Antwerpii Nowy Sojusz Flamandzki Barta De Wevera otrzymał 38-procentowe poparcie.
Najbogatsi w Europie. Mają niemal bilion euro - _ To rekord _ - komentują eksperci. Komu tak dobrze się powodzi?
Królewski przekręt w Belgii. Obetną budżet Wszystko w związku z kontrowersjami wokół fundacji założonej przez królową Fabiolę, wdowę po poprzednim królu.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)