Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez Fundację Girls Future Ready

Warszawskie hotele należące do sieci Marriott International rozpoczynają współpracę z Fundacją Girls Future Ready.

Podziel się:

Trzy warszawskie hotele należące do sieci Marriott International – Sheraton Grand Warsaw, The Westin Warsaw oraz Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw połączyły siły z Fundacją Girls Future Ready, by wspólnie promować rozwój młodych kobiet i zachęcić je do rozpoczęcia kariery w branży hospitality.

Warszawskie hotele należące do sieci Marriott International rozpoczynają współpracę z Fundacją Girls Future Ready.
(Adobe Stock)

Fundacja Girls Future Ready to organizacja non-profit, której misją jest wspieranie młodych kobiet w wieku 14-24 lat pochodzących z Europy Środkowo-Wschodniej poprzez rozwijanie odpowiednich umiejętności i cech, a także budowanie kluczowych kompetencji przyszłości. Zofia Kierner, założycielka i pomysłodawczyni programu, jest wielokrotnie nagradzaną aktywistką i przedsiębiorczynią, mówczynią motywacyjną, laureatką rankingu Forbes 25 Under 25 oraz Forbes 30 Under 30, a także nagrody Vogue’s Leaders 2023.

"Wiemy, że kobiety odgrywają kluczową rolę w hotelarstwie i chcemy, żeby to była dla nich ciekawa ścieżka kariery. Wierzymy, że odpowiednie wsparcie ma kluczowe znaczenie w drodze na szczyt i bardzo cieszę się z otwartości sieci Marriott International na młode pokolenie", tłumaczy założycielka Girls Future Ready.

W ramach nowej współpracy liderki z trzech warszawskich hoteli będą mogły podzielić się swoim wieloletnim doświadczeniem z młodym pokoleniem kobiet rozpoczynających swoją karierę zawodową i poprzez wspólnie realizowane projekty wesprzeć je w tym procesie.

Długoterminowa współpraca hoteli sieci Marriott International z Fundacją Girls Future Ready rozpoczyna się na początku 2024 roku, a pierwszym realizowanym projektem będzie kolejna odsłona programu HerStory zaplanowana w Hotelu Bristol.

Materiał sponsorowany przez Fundację Girls Future Ready

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl