BGŻ BNP Paribas zmaga się z awarią. Klienci mogą nie mieć dostępu do bankowości mobilnej. „Odrzucona transakcja na stacji paliw, ale środki z konta zostały pobrane; bankomat twierdzi, że nie mam wystarczających środków, transakcja kartą odrzucona” – skarżą się klienci.
Awaria bankowości w BGŻ BNP Paribas. Klienci skarżą się na spore utrudnienia.
„Informujemy, że występują przejściowe utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej GOmobile. Pracujemy nad przywróceniem dostępu do usługi. Przepraszamy za wszelkie niedogodności” – czytamy w komunikacie banku.
Jeden z klientów skarży się, że podczas płatności na stacji paliw transakcja została odrzucona, jednak środki z konta pobrane.
„Podczas płatności na stacji paliw transakcja została odrzucona, jednak z konta środki zostały pobrane. Postanowiłem wypłacić pieniądze z bankomatu, który poinformował mnie o braku środków na koncie. Środki jednak były i zostały odjęte od stanu konta. W 5 minut zniknęło ponad 200 zł, a Pani z infolinii przeprasza za błąd techniczny. O co chodzi? Straciłem 2 godziny na stacji paliw, 50 km od domu, aż w końcu rodzina przywiozła gotówkę i mogłem zakończyć transakcję i zapłacić za paliwo. Co dalej z pieniędzmi, które zostały zabrane z konta” - pyta klient.
Inna klientka dopytuje bank, kiedy będzie mogła dysponować swoją gotówką.
„Ja bym chciała zapytać, kiedy będę miała możliwość dysponowania MOJĄ gotówką? Bankomat twierdzi, że nie mam wystarczających środków, transakcja kartą odrzucona. Drodzy państwo zostawiliście mnie bez środków w sytuacji, w której muszę zatankować samochód żeby dojechać jutro do pracy. Gratuluję” – pisze poirytowana klientka.
Jeden z klientów otrzymał informację od banku, że ten upora się z usterką do 21:00. Jednak błędnie zaksięgowane płatności i pobrane z tego tytułu środki klienci najpewniej odzyskają dopiero jutro.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl