Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na
oprac. Katarzyna Mikołajewska
|

Polski start-up dostał 2 mln euro na rozwój. Metalowe plakaty podbijają świat

32
Podziel się:

To historia jak z filmu. Trzech przyjaciół postanawia podbić świat. I udaje im się. Poznajcie Displate - polską firmę, która sprzedaje plakaty wydrukowane na metalu. I potrafi to robić, jak nikt inny. Start-up otrzymał 2 mln euro dotacji od czeskiej firmy Credo Ventures. Patrząc na dotychczasowe działania Displate, z zapartym tchem będziemy śledzić, co zrobią z tymi pieniędzmi. .

Displate to polski start-up, który kochają klienci z USA, Kanady czy Niemiec.
Displate to polski start-up, który kochają klienci z USA, Kanady czy Niemiec.

Ich plakatami zachwycają się klienci ze Stanów, Kanady, Niemiec i Australii. Na Facebooku mają więcej polubień niż Doda. Współpracuje z nimi prawie cztery tysiące artystów z 74 krajów. Polski startup Displate robi na świecie zawrotną karierę. Właśnie znalazł inwestora, od którego dostał dwa miliony euro na rozwój.

Displate to polska firma, sprzedaje metalowe plakaty - dla fanów filmów, seriali i muzyki, gier komputerowych. Albo po prostu dla ludzi, którzy chcą mieć coś oryginalnego na ścianie. Dziś, po czterech latach działania, może się już pochwalić obrotami rzędu 10 milionów dolarów.

Sukces trojga przyjaciół

Jak czytamy w serwisie techcrunch, firmę założyło trzech znajomych: Karol Banaszkiewicz, Jacek Świgost i Edward Ruszczyc. - Nasz projekt powstał, kiedy trzech przyjaciół regularnie się spotykało i główkowało, jak może stworzyć coś naprawdę dużego - mówi Banaszkiewicz w rozmowie z portalem.

Zobacz także: Zobacz też: Konstytucja dla biznesu. Wielkie zmiany dla małych firm

- Edward odpowiadał za koncepcję plakatów, ja za sklep internetowy, a Jacek znał się na tym, jak stworzyć organizację, która będzie się sprawnie rozwijać. To było jak układanka, w której trzy puzzle doskonale się do siebie dopasowały - dodaje.

Displate powstało w 2013 r. Dzisiaj współpracuje z nią 3738 artystów z 74 krajów. Plakaty znajdują kupców na całym świecie: w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Niemczech, Australii.

Za jeden plakat ludzie płacą po 40-50 dolarów. Przykładowo - fani serialu Stranger Things za plakat z bohaterami produkcji Netflixa muszą wydać od 39 do 44 dolarów. Z podobnymi kosztami muszą liczyć się ci, którzy wolą Batmana lub Ricka i Morty'ego.

W firmę właśnie uwierzył fundusz Credo Ventures, który zainwestował w nią dwa miliony euro. Mają pójść na rozwój biznesu.

Firma nie jest nastawiona tylko na zysk. Za każdy sprzedany plakat jej założyciele sadzą 10 drzew. Ile już posadzili? Na swojej stronie informują, że 3755160. To znaczy, że sprzedaż naprawdę dobrze im idzie.

Gwiazdy Facebooka i Youtube'a

Pracami Displate zachwycają się nie tylko klienci, ale i projektanci wnętrz czy pasjonaci designu. - Displate to platforma, która skupia artystów z całego świata, tworzących naprawdę ciekawe i oryginalne grafiki. Największym atutem, poza świetnymi wzorami, jest możliwość mocowania plakatów na magnes - czytamy na blogu wnętrzarskim Go living cosily.

Zamontowanie plakatu na ścianie nie wymaga wiercenia i powinno nam zająć około 20 sekund. Tak w każdym razie twierdzą przedstawiciele firmy.

W Polsce o Displate na razie nie jest zbyt głośno. To dziwne, bo za granicą panuje prawdziwy szał na metalowe plakaty. Na Youtube'ie możemy znaleźć liczne recenzje klientów. Fani metalowych plakatów nagrywają też filmiki, w których pokazują zawartość paczki od Displate. Oprócz plakatów, znajduje się tam kartka z podziękowaniem za zakup oraz informacja, że klient właśnie przyczynił się do posadzenia nowych drzew.

O popularności Displate może świadczyć również liczba fanów na Facebooku. Stronę "zalajkowało" aż 703 758 osób. To więcej niż ma Doda. Ta popularność bierze się zapewne z tego, że profil jest bardzo atrakcyjny pod względem wizualnym. Firma zamieszcza tam głównie filmiki i zdjęcia, pokazujące ciekawe aranżacje plakatów.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(32)
WYRÓŻNIONE
gosc
7 lat temu
[QUOTE]Swiat nigdy nie "oszalal",komus mozg szaleje.Kolejna reklama czegos bardzo prozaicznego. Polski start-up [/QUOTE]
~~drzewko
7 lat temu
a gdzie te drzewa sadza???
andrzej
7 lat temu
super wszystko fajnie polska firma szkoda że strona nie jest po polsku... a dostawa 9 euro ? pytanie gdzie zlokalizowana jest ta polska firma ?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (32)
mark
7 lat temu
Niby prosty pomysł, a robi furorę. Też mi chodzi po głowie pewien pomysł, ale ciągle brakuje czasu na wykończenie. Póki co zrobiłem kurs z zakładania start upu na eduwebie i powoli kompletuję dokumentacje. Też by mi się przydał jakiś doświadczony partner z kapitałem na rozkręcenie interesu.
jula
7 lat temu
Mega kupiłabym sobie taki do mieszkania
Olla
7 lat temu
Te obrazki sa super .Warte ceny!!
emigrant
7 lat temu
Mieszkam w 200 tysięcznym mieście w Niemczech. Nikt tutaj nie widział polskich "metalowych" plakatów. O co tutaj chodzi z tymi plakatami które "podbiły" świat? Gdzie jest ten "podbity" świat, w Ustrzykach dolnych?
nimfetka
7 lat temu
rewelacja :)
...
Następna strona