Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na
oprac. Martyna Kośka
|

Kanapkę kupić łatwiej niż hamburgera. To nie McDonald's ma najwięcej lokali na świecie

9
Podziel się:

Nie McDonald's, Starbucks czy KFC. Jeśli brać pod uwagę liczbę lokali na świecie, prawdziwym gigantem jest serwująca kanapki sieć Subway. I to niezależnie od tego, że od kilku lat systematycznie zamyka punkty obsługi na całym świecie.

Subway ma ponad 40 tysięcy lokali na świecie
Subway ma ponad 40 tysięcy lokali na świecie (Mike Mozart / Flickr (CC BY 2.0))

W 2017 roku Subway miał 43 912 lokali na całym świecie. Na drugim miejscu uplasował się McDonald's (37 241 lokali). Trzecią posiadającą najwięcej lokali siecią gastronomiczną jest amerykański Starbucks (27 339 lokali) – informuje serwis CNBC.

Pozycja marek i ich siła pozostaje jednak bez związku z liczbą lokali. Podczas gdy McDonald's i Starbucks w ciągu ostatnich pięciu lat zwiększały sprzedaż, w Subway spada ona nieustannie. Oprowadziło to do dużej fali zamykania lokali - ponad 350 zniknęło w 2016 roku; ponad 800 w 2017 r., a kolejne 500 w 2018 roku.

Przyczyny zamykania kolejnych placówek Subway specjaliści upatrują w braku innowacji. O ile McDonald's i Starbucks nieustannie tworzą nowe produkty i podnoszą standard obsługi klientów, Subway trzyma się wypracowanych w przeszłości schematów. Nie zaskakuje klientów i nie dostosowuje się do ich zmieniających się preferencji.

Zobacz także: McDonald's startuje z nowym konceptem

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(9)
WYRÓŻNIONE
stas
6 lat temu
e tam kanapki co to ma byc za fastfood bez sensu ja lubie kfc albo kebab dobry
ktoś
6 lat temu
Zacznijmy od tego, że dla firmy McDonald's sprzedaż kanapek to dodatek, ta firma jest jednym z największych deweloperów na świecie. Jako firma skupia się na budowie i zarządzaniu lokalami, w których franczyzobiorcy sprzedają później kanapki.
rada gratis
6 lat temu
kanapki, to na podróż do 24 ha, samemu się w domu robi, żeby potem czyjegoś łupieżu i charków, nie jeść
NAJNOWSZE KOMENTARZE (9)
Chudy grubase...
6 lat temu
Ale zgłodniałem
Dupol
6 lat temu
ich kanapki smakuja w anglii jak papier, to prawie jakosc mcdonalda-fastfood. Pomidory, ogorki ...bez smaku. Lipa
Tata Tosi
6 lat temu
Bardzo lubię Subwaya, niestety uważam te kanału za drogie. Za 20zl jestem w stanie zjeść dobry lunch.
ktoś
6 lat temu
Zacznijmy od tego, że dla firmy McDonald's sprzedaż kanapek to dodatek, ta firma jest jednym z największych deweloperów na świecie. Jako firma skupia się na budowie i zarządzaniu lokalami, w których franczyzobiorcy sprzedają później kanapki.
stas
6 lat temu
e tam kanapki co to ma byc za fastfood bez sensu ja lubie kfc albo kebab dobry