Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Lewiatan odpowiada Krystynie Pawłowicz: my się nie zamieniamy w poczty

326
Podziel się:

Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz napisała list do Elżbiety Rafalskiej. Uważała, że sieci takie jak Żabka czy Lewiatan chcą uniknąć niedzielnego zakazu handlu, stając się placówkami pocztowymi. - Nie prowadzimy żadnych usług pocztowych i kurierskich - reaguje prezes Lewiatana.

Pawłowicz krytykuje Lewiatana. Prezes sieci się dziwi, przecież nie ma placówek pocztowych
Pawłowicz krytykuje Lewiatana. Prezes sieci się dziwi, przecież nie ma placówek pocztowych (Jacek Dominski/REPORTER)

Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz napisała list do Elżbiety Rafalskiej. Uważa, że sieci takie jak Żabka czy Lewiatan chcą uniknąć niedzielnego zakazu handlu, stając się placówkami pocztowymi. - Nie prowadzimy żadnych usług pocztowych i kurierskich - reaguje prezes Lewiatana.

Posłanka nawiązywała do sieci Żabka. Sklepy stały się placówkami pocztowymi, co pozwoliło im na otwarcie również w niehandlowe niedziele. Pawłowicz zareagowała, ale w swoim liście do minister Rafalskiej wymieniła jeszcze inne sieci. Jej zdaniem, poza Żabką, w ten sposób handel próbuje obejść też Freshmarket i Lewiatan.

Lewiatan odpowiada Pawłowicz. "Jakie placówki pocztowe?"

- W reakcji na zarzuty, sieć Lewiatan stanowczo zaprzecza stawianym przez panią Krystynę Pawłowicz oskarżeniom. Lewiatan Holding jako franczyzodawca nie posiada żadnych umów na świadczenie usług pocztowych ani kurierskich, które uprawniałyby do przekształcania sklepów Lewiatan w niby placówki pocztowe - odpowiada Pawłowicz Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatana.

Zobacz także: Bp Pieronek o zakazie handlu. "Cieszę się". Zobacz wideo:

Co ciekawe, prezes sieci wydaje się zgadzać z opinią Pawłowicz, choć jego zdaniem nie powinna ona dotyczyć Lewiatana - Zdaniem prezesa Kruszewskiego tworzenie placówek pocztowych w sklepach jest fikcją i szukaniem sposobów na ominięcie intencji ustawodawcy - czytamy w oświadczeniu dla money.pl.

Prezes Kruszewski stwierdził też jednoznacznie, że jest za doprecyzowaniem przepisów ustawy o zakazie handlu, by "wszystkie podmioty handlowe mogły funkcjonować na zasadach uczciwej konkurencji".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(326)
WYRÓŻNIONE
emeryt
7 lat temu
Po co promujecie sałatkową "damę", ignorowanie to będzie największa dla niej kara.
pisi detektyw
7 lat temu
Ciężki żywot Krychy: wyleguje się tylko do 4-tej rano, potem trza 2 krowy wydoić, prosiakom nałożyć i fiuuuuu, na pekaes. Ubierać się nie musi, bo sypia w stroju sejmowo-wyjściowym. Myć się codziennie nie musi, wystarczy raz w tygodniu. Kebaba sztuk 8, każdy z poczwórnym majonezem zdąży na przesiadce na Pradze, a potem już z tylko rządzenie i rządzenie oraz inne coś-tam coś-tam.
Mietek Grzech...
7 lat temu
Komu jak komu, ale żarłocznej Pawłowicz powinno zależeć, żeby spożywczaki były otwarte w niedzielę :P
NAJNOWSZE KOMENTARZE (326)
awert
7 lat temu
spasła się w tym sejmie , pewnie żre z nudów jak jej nie dopuszczają do głosu
Perwa
7 lat temu
Pisowska propaganda aby zniechęcić ludzi do zakupów. Tak robią że wszystkimi. Przed wyborami Szczucie na PO a teraz sami są sto razy gorsi. Oni nigdy nie powinni rządzić. To co zrobili z tego kraju pod przykrywką prawa to tragedia. Trzeba będzie kilkunastu lat aby to odkręcić. Wstyd
Wujo
7 lat temu
To jest wlasnie Pawlowicz byle co powie byle co zje itp itd!!!!
Ole
7 lat temu
Gonić ją ze sklepu, jak przyjdzie po słoik bigosu na śniadanie w sejmie
Wkurzona
7 lat temu
W zeszłym tygodniu, we wtorek wyjechałam na konferencję. Powrót w niedzielę, więc w lodówce zostało mi tylko światło (wszystko co w niej było zdążyło się popsuć). Trasa jaką miałam do pokonania była dość długa, do czego cegiełkę dołożyły dodatkowe opóźnienia. W domu byłam po 21. Pracuję od 7 rano, dzięki remontom jakie obecnie prowadzi PKP muszę być na peronie przed 6 (zgadnijcie o której otwierają się sklepy w mojej okolicy). Jadę z jednego zadupia do drugiego - nie mam sklepów po drodze do pracy. Dzięki durnemu zakazowi handlu jak zjadłam śniadanie w niedzielę o 11, to następny posiłek był dopiero w poniedziałek o 17.
...
Następna strona