Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Polska marka podbija świat. Nie boi się międzynarodowej konkurencji

20
Podziel się:

NeoNail to jeden z liderów na rynku lakierów hybrydowych w Polsce. Marka wchodząca w strukturę firmy Cosmo Group, założona przez Kamilę i Artura Błażejewskich, liczy już ponad 10 lat. I co chwila wypuszcza na rynek nowe produkty. Dosłownie co tydzień.

Po prawej Kamila i Artur Błażejewscy, założyciele Cosmo Group
Po prawej Kamila i Artur Błażejewscy, założyciele Cosmo Group

Kamila i Artur Błażejewscy pierwszą własną firmę związaną z kosmetykami do paznokci założyli w Niemczech. To była odpowiedź na niszę w polskiej branży lakierów hybrydowych.

Na początku nie działali pod własnym brandem, dopiero stworzenie własnej marki - NeoNail utorowało im drogę do sukcesu.

Dlaczego hybryda?

- Lakiery hybrydowe zrewolucjonizowały świat kosmetyczny – odpowiada Artur Błażejewski, CEO Cosmo Group.

Manicure hybrydowy jest trwały (utrzymuje się nawet do 21 dni), więc gwarantuje idealny wygląd paznokci. Jego aplikacja nie jest trudna i obecnie można kupić wszystko, co jest potrzebne do jego wykonania w domu: lampę UV lub LED, bazę, odtłuszczacz, lakiery i tzw. top, czyli utwardzacz lakieru.

- To oszczędność czasu i wygoda, czyli idealne rozwiązanie dla nowoczesnych kobiet - mówi Artur Błażejewski.

NeoNail troszczy się także o zdrowie użytkowniczek: lakiery są przebadane dermatologiczne, posiadają atesty, które potwierdzają, że prawidłowo użytkowane są bezpieczne.

Firma oprócz gamy lakierów – oferuje paniom także bogatą ofertę zdobień oraz akcesoriów do stylizacji – nowe produkty pojawiają się na rynku nawet co tydzień.

- Tak zbudowaliśmy strukturę firmy, aby wypuszczanie nowości na rynek nawet co tydzień było dla nas naturalne – mówi Błażejewski.

Dziś w ofercie firmy jest ponad 2500 produktów, w tym ponad 300 kolorów lakierów hybrydowych, jak i niezbędne akcesoria do stworzenia stylizacji paznokci (lampy, pędzelki, pilniki, akcesoria, płyny). Można też kupić tzw. zestawy startowe, które zawierają wszystkie produkty potrzebne do rozpoczęcia przygody z manicurem hybrydowym.

- Zamiast powielać trendy, wyznaczamy je i zaszczepiamy wśród innych – mówi Artur Błażejewski.

Kolejne marki

Sukces NeoNail to także wykorzystanie już kilka lat temu influencer marketingu. Firma udostępniła swoje produkty influencerkom, które pokazały lakiery w kanałach społecznościowych. To dzięki temu produkty marki zaczęły się cieszyć w sieci bardzo dużą popularnością.

- Okazały się hitem – wspomina z uśmiechem Artur Błażejewski. – Blogerki polubiły nas za jakość, bogatą paletę kolorystyczną, a także za innowacyjność produktów.

Firma współpracuje z influencerkami, które nie tylko testują produkty. Rozmawiają o nich także ze swoimi followersami.

- Stawiamy na bliską relację: marka-klient. Chcemy, aby klientki zadawały nam pytania i otrzymywały wyczerpujące i profesjonalne odpowiedzi – mówi Błażejewski.

Sukces lakierów hybrydowych zachęcił Cosmo Group do wykreowania następnych marek skierowanych do różnych grup docelowych:

- Z subbrandem MylaQ trafiamy do młodszych konsumentek (16-24 lata), które rozpoczynają swoją przygodę z lakierem hybrydowym i dysponują mniejszym budżetem – mówi Błażejewski - Produkty MylaQ można kupić w 170 drogeriach Hebe.

Kolejna marka? Revi Titanium Nails, czyli produkty do wykonania manicure metodą tytanową.

- To produkt wyłącznie do salonów kosmetycznych, ponieważ manicure tytanowy mogą wykonywać osoby, które ukończyły specjalne szkolenia – precyzuje Błażejewski.

Podobnie jest z Black Lashes, która jest marką dla profesjonalistów, skierowaną do salonów specjalizujących się w zabiegach przedłużania rzęs.

Ostatnim z wyzwań była marka makijażowa NEO Make Up. Jak przyznaje Artur Błażejewski, przygotowanie całej koncepcji zajęło firmie trochę czasu.

- Długo pracowaliśmy nad odpowiednimi recepturami i stworzeniem marki premium, która będzie polską kolorówką, stojącą obok międzynarodowych marek kosmetycznych – dodaje CEO Cosmo Group.

Innowacyjność i empatia

Rynek kosmetyków to ogromna konkurencja - w Polsce dostępnych jest około 140 marek kosmetyków do makijażu. Dla Cosmo Group jasne było i jest, że ich oferta musi się wyróżniać i być autentyczna. Nawet jak masz najlepszy produkt, musisz też zadbać o wybór kanałów dystrybucji. To kolejny sukces Cosmo Group.

- To dziś podstawowe założenie determinujące sukces lub jego brak w przyszłości handlowej marki – twierdzi Błażejewski.

Firma, choć postawiła na innowacyjne produkty, to wciąż kluczowe dla niej jest to, by słuchać kobiet. Stąd tak ważne dla są badania marketingowe, by otwierać się na kolejne grupy docelowe i dopasowywać ofertę.

Ile trwało wprowadzenie na rynek marki NEO Make Up? Kilka miesięcy intensywnej pracy dużej grupy specjalistów: kosmetologów, marketingowców, brand managerów, jak i działów firmy: jakości, logistyki oraz sprzedaży.

Błażejewski nie ma wątpliwości, że dobrze dobrany zespół to klucz do sukcesu:

- Przed premierą każdego kosmetyku musimy mieć pewność, że produkt przeszedł pozytywnie wszystkie testy i badania – zapewnia Artur Błażejwski.

Polskie lakiery także w Turcji

W Polsce lakiery hybrydowe NeoNail można kupić w 140 perfumeriach Douglas i tysiącu mniejszych drogerii w całym kraju.

Cosmo Group jako pierwsza firma zaczęła też sprzedaż lakierów hybrydowych w galeriach handlowych. W całej Polsce takich punktów jest już 190.

- Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientek, zagwarantować im łatwą dostępność produktów, dlatego planujemy ekspansję w mniejszych miejscowościach – opowiada Artur Błażejewski. - Uzupełnieniem stacjonarnej sprzedaży są także sklepy internetowe dedykowane poszczególnym markom.

Poza Polską Cosmo Group jest obecna w 38 krajach. Działania eksportowe realizowane są poprzez dystrybutorów mających wyłączność na reprezentowanie firmy w danym kraju, ale i przez bezpośrednie działania.

- Eksportujemy nasze lakiery hybrydowe do większości krajów Unii Europejskiej, jak również do Rosji, Turcji czy Szwajcarii – mówi Artur Błażejewski.

Od 2016 roku firmie udało się zdobyć ponad 70 kontrahentów w różnych zakątkach świata. Marka NeoNail w Rosji należy do TOP 3 w kategorii lakierów hybrydowych.

Sprzedaż poza kraje UE stanowi 40 proc. obrotu eksportowego Cosmo Group.

Poza granicami najlepiej sprzedają się czerwienie oraz kolory nude i żele budujące, w tym innowacyjny produkt Duo Acrylgel, który łączy w sobie właściwości żelu i akrylu.

W Rosji natomiast najbardziej popularne są produkty do stylizacji french manicure.

Plany na najbliższe lata?

- To dalszy rozwój poszczególnych brandów z naszego portfolio poprzez systematycznie powiększanie sieci dystrybucji – mówi Artur Błażejewski. - Kolejnym projektem jest budowa centrum badawczo-rozwojowego w Poznaniu. To inwestycja warta kilka milionów złotych.

Partnerem artykułu jest Cosmo Group

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(20)
WYRÓŻNIONE
Izaak Woynowi...
6 lat temu
Czyli nie chemia, ale hybrydowa chemia. Cud pomada.
Maciek
6 lat temu
WIELKA REKLAMA i nic poza tym !!!
Smutna prawda
6 lat temu
Marka polska tzn rozlewana do butelek w Polsce ale lakiery produkowane tam gdzie Ajfony daleeeko w Azji.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (20)
Domi
5 lata temu
Noble Lashes jest calkiem okej, ale osobiście bardziej wolę pracować na produktach Magnitica Lashes :D
Mariusz
6 lat temu
To nie jest przypadkiem ta firma która chce wprowadzić cerfifikaty dla manikirzystek?. Oczywiście płatny kurs u nich i na ich lakierach. Powinno się to piętnować.
wissen-alles
6 lat temu
A wiec nie tylko politycy konfabuluja. Markieterzy i tzw. "dziennikarze" tez. Mam wrazenie ze caly swiat podziwia Polske, ten kraj zamieszkaly przez tak utalentowanych i wyksztalconych intelektualistow, gdzie wszystkie dzieci maja IQ powyzej przecietnej. A dla mnie to wyglada ze ktos ma kompleks mniejszosci i zachowuje sie jak mrowka idaca ze sloniem przez most. Dobrze ze polskie firmy konkuruja na rynku swiatomym, ale nikt jeszcze, oprocz trepow z onetu, na tym punkcie nie oszalal.
Izaak Woynowi...
6 lat temu
Czyli nie chemia, ale hybrydowa chemia. Cud pomada.
Alexandra
6 lat temu
tylko nikt nie pisze jak one są zmywane, jak bardzo szkodliwy jest aceton dla organizmu, zelowe pazurki są lepsze i zdrowsze. Dobra manicurzystka ,żel i 4 tygodnie pazurki jak ta lala. Zadna hybryda, nie dajcie się omamić, szkoda zdrowia , aceton wnika przez skórę do organizmu , a jest rakotwórczy. Pozdrawiam