Kongres GREENPACT. European ESG Summit, a więc wydarzenie poświęcone zielonej transformacji w wielu obszarach i dziedzinach życia społecznego oraz gospodarczego, Międzynarodowe Targi Poznańskie organizują po raz pierwszy.
- Zdecydowaliśmy o organizacji kongresu i zaangażowaniu w ten ważny temat naszych dotychczasowych partnerów i wystawców, a trzeba pamiętać, że rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń. Połączyliśmy siły z Krajową Izbą Gospodarczą i stworzyliśmy dobry produkt – mówi Filip Bittner.
MTP nie tylko dyskutują, ale też wdrażają konkretne rozwiązania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Cel, jaki postawiła sobie spółka do 2030 r., to organizacja wydarzeń, które będą miały neutralny wpływ na środowisko. Firma redukuje zużycie energii, jednocześnie zwiększając wolumen energii z zielonych źródeł wytwórczych, regularnie zmniejsza też produkcję odpadów.
- Wiatraki zamontowane na dachach naszych obiektów zasilają serwerownie, a panele fotowoltaiczne produkują energię na bieżące potrzeby przedsiębiorstwa. Analizujemy też, czy nie możemy założyć paneli na ścianach budynków – zdradza Filip Bittner.
MTP zmieniło też sposób kontaktowania się z klientami, stawiając na rozwiązania elektroniczne. W ciągu ostatniej dekady m.in. ograniczyło druk zaproszeń i materiałów reklamowych o 80 proc.
- Uruchomiliśmy też aplikację do kontaktu z gośćmi targowymi, w której można m.in. zarejestrować się, kupić bilet wstępu czy wygenerować taki bilet – wylicza wiceprezes MTP.
Jak dużo energii z zielonych źródeł jest w stanie pozyskiwać MTP? Jak duże zapotrzebowanie na energię elektryczną ma spółka? Jak zmieniło się jej podejście do aranżacji targowych przestrzeni? O tym wszystkim Filip Bittner mówi w rozmowie z Michałem Wąsowskim z money.pl. Posłuchajcie!
Płatna współpraca z GREENPACT