Marketing – Wszystkie wiadomościSzary papier i sznurek? Oto marketingowy hitWystarczy opakować produkt tak, by wyglądał jak z domowej spiżarni, by sprzedać go drożej. Jak długo jeszcze na ten prosty zabieg będą się nabierać...17.01.2014 6:52Nike i iPod to związek idealny. Synergia w biznesieZobacz jak połączenie dwóch kompletnie różnych produktów lub usług pozwala na poszerzenie oferty, zapełnienie niszy na rynku i stworzenie zupełnie...15.01.2014 6:52Wizerunek firmy a oferta. Jak to pogodzić?Marka parasol czy marka korporacyjna? Oto, jak najlepiej sprawić, by siła marki firmy wzmacniała pozycję produktu i odwrotnie.10.01.2014 15:30Jak dobrze promować whisky? Tak robi to Johnnie WalkerSprzedaż whisky w Polsce rośnie w tempie 21 procent rocznie. Marketingowcy zakasują rękawy: jest o kogo walczyć.13.12.2013 6:10Wszystkie chwyty dozwolone. Tak marketingowcy walczą o twoje dzieckoDlaczego od dziesięcioleci dziewczynki marzą o posiadaniu lalki Barbie, a chłopcy o klockach lego?29.11.2013 6:00Najlepsze kampanie reklamowe listopada. ZagłosujZobaczcie, czym reklamodawcy zaskakują w tym miesiącu.14.11.2013 16:57MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzoneOpracowanie i właściwe stosowanie narzędzi ma kluczowe znaczenie podczas budowania własnej struktury w profesjonalnym marketingu sieciowym.14.11.2013 12:07Kicz w reklamie. Najbardziej żenujące kampaniePonętna kelnerka, pan z bananem i tampon jak ryba w wodzie. Dlaczego marketingowcy sprawiają, że czujemy się zażenowani?08.11.2013 6:28Tesco skanuje twarze klientów. Zobacz, po coSieć supermarketów instaluje technologię OptimEyes, pozwalającą dzięki skanowi twarzy odczytać płeć i wiek klientów w kolejce do kasy.04.11.2013 6:36Dobra marka to podstawa. Jak ją stworzyć?Rozpoznawalna marka przynosi zysk, umacnia pozycję firmy na rynku, a także buduje trwałe relacje z klientami. Dobry brand sam na siebie zarabia. Jak...14.10.2013 6:12Skuteczne CSR, czyli jak sadzenie drzew może pomóc firmieDziałania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu to dziś marketingowy standard. Jak je dobrze zaplanować?27.09.2013 6:04Oto jak podlizują się do nas marketingowcyDlaczego Coca Cola w sklepach wystawiana jest w okolicy stoisk z alkoholem? A musztarda w okolicach stoisk z kiełbasą? Odpowiedź jest prosta.13.09.2013 6:02Najlepsze kampanie września. Zagłosuj!Bank, który nie stawia na celebrytów czy operator komórek, który zmusza sportowców do udziału w swojej reklamie?06.09.2013 6:21Chcesz zmiażdżyć BMW? Dostaniesz go za darmoPozwalają je zrzucać z wysokości, palić, niszczyć i bić nimi rekordy prędkości. Dlaczego? Bo nic tak nie sprzedaje samochodów jak marketing...30.08.2013 6:20Poprzednia strona1...1516171819...57Następna strona