Marketing – Wszystkie wiadomościNowy serwis marki OkocimMarka Okocim z portfela Carlsberg Polska uruchomiła nową witrynę internetową odkrywającą wszystkie warianty marki w nowej odsłonie.30.03.2009 1:00Kongres Interact w BrukseliKongres Interact oferuje wyjątkową okazję do spotkania z ludźmi, kierującymi europejskim przemysłem reklamy cyfrowej.25.03.2009 18:10W IAB Polska powstanie grupa robocza usabilityW ramach Interactive Advertising Bureau Polska powstaje kolejna grupa robocza - usability.25.03.2009 18:10Kolejny 3camp już w najbliższy wtorekJedenasta edycja barcampowych spotkań w Trójmieście odbędzie się ostatniego dnia marca.25.03.2009 12:10Media Trendy: Nasza-klasa.pl Medium Roku 2008Podczas poniedziałkowej gali poznaliśmy laureatów konkursu Media Trendy 2009. Nagrody specjalne trafiły do Edwarda Miszczaka, jako Człowieka Mediów...24.03.2009 18:10Ruszyła polska sieć reklamy BluetoothMożliwość bezpośredniego dotarcia na telefony komórkowe prawie 3 milionów konsumentów oferuje spółka ProxyAd.24.03.2009 15:10Połącz się z internetem za pomocą telewizora!Philips wprowadza na rynek nową generację urządzeń wyposażonych w funkcję Net TV.24.03.2009 12:10MaxROY.com podnosi poprzeczkęMaxROY.com to pierwsza i jedyna firma w Polsce, która od 24 marca 2009 będzie prowadzić warsztaty z Google AdWords na poziomie zaawansowanym w...24.03.2009 12:10SARE - więcej usług i nowy wizerunekFrma SARE istotnie poszerza zakres świadczonych usług. Zmianom towarzyszy uruchomienie nowego serwisu oraz kampania wizerunkowa.24.03.2009 12:10Taka konferencja rze muwie WOMMCzy marketing szeptany „made in Poland” oznacza to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu?24.03.2009 12:10E-mail marketing wymaga przemyślanej strategiiKampanie e-mail marketingowe mniej efektywne z powodu braku przemyślanej strategii.23.03.2009 12:10XRAii: Boom na start-upy w Rzeszowie?Szansę na wywołanie takiego trendu ma najbliższe spotkanie XRAii, które odbędzie się we czwartek, 26. marca w Hotelu Grand w Rzeszowie.20.03.2009 12:10AmRest z CodemediaAmRest (m.in. Pizza Hut, KFC) w zakresie planowania i zakupu mediów interaktywnych zdecydował się na współpracę z Codemedia.19.03.2009 15:10Twitter lekarstwem w czasie kryzysu?Tysiące brytyjskich firm szukają oszczędności w działaniach marketingowych zakładając konta w popularnym serwisie mikroblogowym.17.03.2009 15:10Poprzednia strona1...5051525354...57Następna strona