Zarządzanie Relacjami Z Klientami – Wszystkie wiadomościJak podnieść jakość dostarczanych usług i produktów i sprawić, by klienci do Ciebie wracali?Sprawdź prestiżową konferencję tej jesieni - AGILE CORPORATE08.08.2022 9:13•MAT. SPONSOROWANYSprawdzone sposoby budowania społeczności wokół markiW wielu branżach specjaliści od marketingu starają się zwiększyć lojalność klientów, skuteczność działań marketingowych oraz autentyczność marek,...18.07.2011 10:02Jak łączyć produkty z usługami: praktyczny przewodnikWprawdzie oferty hybrydowe otwierają przed firmami ogromne szanse na poprawę sytuacji, to jednak łatwo o błąd przy ich tworzeniu. Problem tkwi w tym,...18.07.2011 10:01Dokąd zmierza outsourcingGwałtowne zmiany globalnego klimatu gospodarczego i wzrost rynkowej niepewności przyczyniają się do przeobrażeń w modelach biznesowych wielu firm. W...18.07.2011 10:00Poprawić obsługę klienta i jednocześnie zwiększyć zyskiW czasach kryzysu pozyskiwanie nowych klientów jest bardzo trudne. Tym bardziej trzeba troszczyć się o utrzymanie tych, których firma już ma. Kluczem...18.07.2011 10:00Jaką wartość mają dla firmy rekomendacje klientów?Klienci, którzy przysparzają twojej firmie najwięcej przychodów, z reguły nie są jej najlepszymi adwokatami. Co więcej, najlepsi adwokaci firmy mogą...18.07.2011 9:59Czego negocjatorzy mogą się nauczyć od detektywówNegocjatorom często nie udaje się osiągnąć tego, co zamierzali, gdyż za dużo wysiłku wkładają w przekonanie partnera do swoich racji, a zdecydowanie...18.07.2011 9:59Projektowanie pożądanych doświadczeń klientówObsługa, która satysfakcjonuje klientów, zwykle nie wystarcza, by ich utrzymać. Jak wykazało wiele zachodnich badań, tylko klienci, którzy są bardzo...18.07.2011 9:59Kontrakt outsourcingowy krępuje nam ręce. Co robić?Coraz więcej firm korzysta z outsourcingu procesów biznesowych, czyli zleca zewnętrznym podmiotom realizację zadań wykonywanych wcześniej własnymi...18.07.2011 9:58Czas na nowy luksusPolski rynek luksusu jest młody i dopiero raczkuje. Mimo to już widać lukę między towarami tanimi i kiepskimi a drogimi i ekskluzywnymi. To miejsce...18.07.2011 9:57Lepszy marketing czy lepszy produkt?Wyobraźmy sobie firmę, która swój rynkowy sukces zawdzięcza nie tylko ofercie produktowej, ale przede wszystkim rozbudowanym akcjom marketingowym i...18.07.2011 9:56Ucz się od mistrzów pokera: jak zwyciężać w warunkach niepełnej informacjiW potocznym mniemaniu sukces w pokerze jest wynikiem stalowych nerwów, szczęścia lub umiejętności oszukiwania. W rzeczywistości opiera się na zupełnie...18.07.2011 9:54Stara gwardia czy świeża krew: kto ma wdrażać nową strategię?Firma Bud-Machines zajmująca się sprzedażą oraz wynajmem maszyn i urządzeń budowlanych jest pogrążona w chaosie. Wiceprezes ds. sprzedaży odchodzi ze...18.07.2011 9:54Dlaczego uciekają zadowoleni klienciMenedżerowie na ogół cieszą się, kiedy większość respondentów odpowiada w ankietach, że są zadowoleni. To błąd. Kiedy większość klientów odpowiada, że...18.07.2011 9:5212