Zarządzanie Relacjami Z Klientami – Wszystkie wiadomościJak uniknąć czterech pułapek, jakie niosą ze sobą systemy CRMOprogramowanie CRM jest dzisiaj jednym z najbardziej rozchwytywanych narzędzi wspomagających zarządzanie. A jednak ponad połowa przedsięwzięć...18.07.2011 9:52Pokażcie się klientom z jak najlepszej stronyWiększość firm obsługuje klientów przy użyciu szerokiej gamy punktów kontaktu – od ekspedientów w sklepie detalicznym poprzez strony WWW do...18.07.2011 9:52Systemy CRM mogą być efektywnePo załamaniu się boomu internetowego firmy, które jako pierwsze wdrożyły systemy zarządzania relacjami z klientami i doznały rozczarowania z powodu...18.07.2011 9:52Zarządzanie marką musi być podporządkowane interesom klientaWiększość menedżerów zgadza się z poglądem, że w dzisiejszej dobie szczególną uwagę należy poświęcać relacjom z klientami przez cały okres ich...18.07.2011 9:52Dużo lepsza obsługa klienta jest wciąż możliwa! Jak? Dzięki zasadom psychologii behawioralnejMogłoby się wydawać, że temat zarządzania procesami świadczenia usług został już wyeksploatowany. Zajmowały się nim rzesze naukowców i praktyków...18.07.2011 9:50Witamy powracające małe sklepyDetaliści od dawna zakładali, że więcej to lepiej; megasklepy mają większy wybór towarów i niższe koszty operacyjne. Jednakże tworząc sieci mniejszych...18.07.2011 9:50Baw, „dręcz” i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają)W ostatnim dziesięcioleciu „duchowi” przywódcy marketingu nawoływali do dbałości o klientów, do koncentracji na ich potrzebach i do...18.07.2011 9:50Poprzednia strona12