Technologia i CMO - spotkanie w XXI wieku
Dlaczego technologia jest tak ważna w działaniach prowadzonych przez działy marketingu? Przed jakimi wyzwaniami, w obliczu cyfryzującej się rzeczywistości, stoją dzisiejsi CMO? Jakimi umiejętnościami powinni się wykazywać, by im sprostać? Odpowiedzi przynosi najnowszy raport przygotowany przez Microsoft i IAB Polska.2015-06-12IT dla branży HoReCa: i Ty dostaniesz swoją porcję
(...) na bieżąco analizować i reagować na to, co się dzieje - mówi Agnieszka Kulasek, specjalista ds. marketingu w LSI Software. Odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku są inwestycje hoteli w nowoczesne telewizory (...)2015-06-12Znane twarze i wielomilionowe budżety. Telekomy biją się o klienta
(...) Jest kilka branż, które mają wyjątkowo wysokie nakłady na marketing, które wyraźnie w reklamach rywalizują z konkurencją, i których kampanie mają naprawdę długie kontynuacje. Dziś skupimy (...)2016-10-21Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 17-21 października br. BIZNES I FINANSE: RYNEK Płatności online: Co czwarty mieszkaniec (...)2017-02-10Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) , że jest dostępny online przez całą dobę. Źródło: ISBnews Roaming: Komisja Europejska wraz z Parlamentem oraz Radą wykonały ostatni krok na drodze do zniesienia w Unii Europejskiej tzw. dodatkowych opłat roamingowych (...)2016-08-24Blokowanie reklam w internecie. Robi to co trzeci internauta w Polsce
(...) Przed sieciowym marketingiem ucieka co trzeci internauta. W tej dziedzinie Polska jest światowym liderem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". Reklamowe inwestycje w internet rosną w dwucyfrowym tempie (...)2016-08-11(Too) big data? Każdy może osiągnąć superefekt, ale potrzebuje odpowiednich narzędzi
(...) W nowoczesnym marketingu danych nigdy za wiele. Bez przygotowania ogromne zbiory mogą jednak przytłoczyć i generować koszty zamiast korzyści. Jak uniknąć marnowania środków? Jeśli ilości (...)2017-02-03Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) cyberbezpieczeństwa w Deloitte. Źródło: spółka Telekomunikacja: Odsetek zarejestrowanych kart prepaid wg. UKE wyniósł 68,7% - Rzeczpospolita. Źródło: Trigon Marketing: Według badania Meaningful Brands 2017 najbardziej (...)2017-01-20Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) online w branży hotelarskiej w Polsce może przekroczyć w tym roku 20%, wynika z IV edycji raportu "Hotel Marketing & Technology Trends", przygotowywanej przez Profitroom przy współpracy z Deloitte (...)2016-02-01K2 Internet zamierza utrzymać ok. 15% wzrostu przychodów operacyjnych w 2016 r.
(...) poprawą rentowności działalności" - powiedział ISBnews Tomczyk. W jego ocenie, szczególną rolę we wzrostach odegra działalność mediowa, w tym projekty oparte o marketing w wyszukiwarkach i autorską (...)2017-01-08Polskie startupy chcą podbić Indonezję. Bo to kraj, gdzie nawet bezdomny ma telefon z powerbankiem
(...) , na których przypada 326 mln aktywnych kart SIM. Piotr jest Polakiem, ale urodził się i mieszka w Indonezji. Ma ok. 30 lat, należy więc do pokolenia nowych technologii. Zajmuje się marketingiem w startupie (...)2016-06-24Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) . Źródło: ISBnews SAP: Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych, które będą miały istotny wpływ (...)2016-08-25Wyniki CD Projekt. Producent gry Wiedźmin zdradza szczegóły nowego tytułu
(...) " jest również przygotowywany pod e-sport. - Czas pokaże, czy utworzy się dyscyplina wokół gry. Nasze ambicje wobec 'Gwinta' są ogromne. Pracuje nad grą obecnie ok. 100 osób, cały marketing. Chcemy, aby (...)2015-12-24Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) z firmą Zerto, dostawcą rozwiązań do replikacji danych. Pierwszy wspólny projekt partnerzy zrealizowali dla firmy Starter24. Źródło: spółka Optivo: René Kulka, Email Marketing Evangelist and Consultant (...)2016-12-18Pomysł na biznes: Pachnąca biżuteria
(...) oraz podatków. Największy problem w tym biznesie? - W sprzedaży online ciężko jest przedstawić biżuterię, jako produkt pachnący. Klient nie może jej powąchać, musi zaufać temu co usłyszy lub przeczyta â (...)wstecz | 5| 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14| ... 17 | dalej |