Technologia i CMO - spotkanie w XXI wieku
Dlaczego technologia jest tak ważna w działaniach prowadzonych przez działy marketingu? Przed jakimi wyzwaniami, w obliczu cyfryzującej się rzeczywistości, stoją dzisiejsi CMO? Jakimi umiejętnościami powinni się wykazywać, by im sprostać? Odpowiedzi przynosi najnowszy raport przygotowany przez Microsoft i IAB Polska.2015-12-11Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) CIO 2015. Kształtowanie dziedzictwa". Źródło: ISBnews E-commerce: Obecnie 81,6% polskich internautów kupuje prezenty świąteczne online, a 74,6% używa w tym celu urządzeń mobilnych, wynika z badania (...)2016-01-05Z 3 mln zł na 30 mln. Grzegorz Błażewicz opowiada o tym, od czego zależy sukces Salesmanago
(...) , że Salesmanago â projekt byłego prezesa Interii i byłego szefa marketingu Comarchu â przylepił się na dobre. W 2013 r., gdy Błażewicz startował w konkursie "Przedsiębiorca Roku" organizowanym przez firmę (...)2016-07-28Przegląd prasy
(...) Warszawa, 28.07.2016 (ISBnews) Poniżej przedstawiamy wybór najważniejszych informacji z prasy. Rzeczpospolita -- Powstanie rejestr paragonów. Kasy fiskalne mają być powiązane online z serwerem (...)2015-06-14Łukasz Wejchert przejmuje Netsprinta. "Dane to ropa XXI wieku"
(...) smartfonom i łączeniu świata online z offline nachodzi czas, w którym możliwe jest spełnienie marzeń i fantazji z przeszłości – mówi Money.pl Wejchert. I zapowiada, że chce współtworzyć w Polsce lokalny (...)2015-06-14Łukasz Wejchert przejmuje Netsprint. "Dane to ropa XXI wieku"
(...) smartfonom i łączeniu świata online z offline nachodzi czas, w którym możliwe jest spełnienie marzeń i fantazji z przeszłości – mówi Money.pl Wejchert. I zapowiada, że chce współtworzyć w Polsce lokalny (...)2015-10-16Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) komputerowych, a rynek gier i sprzętu komputerowego z roku na rok odnotowuje kolejne wzrosty, znacznie przewyższające prognozy branżowych ekspertów. Coraz większą popularnością cieszą się gry online (MMO) jednak (...)2015-11-30Raport Interaktywnie.com: E-commerce 2015
(...) . Sprzedawcy powinni pamiętać, że witryna RWD to nie wszystko - podkreśla Jędrzej Zarychta, Performance Marketing Specialist w Kerris Group. - Wersje mobilne stron internetowych powinny zawierać minimum funkcji (...)2014-10-17Social media - duża szansa dla małych firm
(...) na nowe rynku zbytu towarów i usług? Nowoczesne social media są właśnie tym, czego Ci potrzeba, aby osiągnąć te cele. Nie martw się, jeżeli nie znasz się na marketingu internetowym. Media społecznościowe (...)2016-06-15E-commerce, czyli handel internetowy. Na czym to polega?
(...) . Podstawowymi narzędziami, wykorzystywanymi w tym rodzaju e-commerce są: aukcje internetowe, komisy, e-sklepy, sprzedaż usług w formie detalicznej oraz sprzedaż wielopoziomowa (Multilevel Marketing). Consumer (...)2015-10-22Grupa k2 oczekuje poprawy r/r w 2015, pokaże kierunki rozwoju pod koniec XI
(...) grupy, zapewniające pełną możliwość wsparcia obecności klienta online. Grupa stawia również na długoterminową współpracę z klientami, korzystanie ze sprzyjających trendów (według badań wydatki reklamowe (...)2015-03-12Nowy typ konsumenta zmieni rynek
(...) do niego swoją ofertę.Według ekspertów marketingu, na których powołuje się Newseria, w ciągu najbliższych kilku lat zmieni się sposób robienia zakupów. Pojawił się nowy typ konsumenta, zwany 3.0. Jest to klient (...)2015-11-17K2 Internet liczy na dalszą poprawę wyników w IV kwartale
(...) Grupa K2 Internet liczy na dalszą poprawę wyników w IV kw. 2015 r., biorąc pod uwagę m.in. pozytywną dynamikę rynku reklamy online oraz aktualny portfel zamówień, poinformował prezes Tomasz Tomczyk (...)2014-12-19Jak zwiększyć wskaźnik konwersji dzięki social media? - trzy najlepsze sposoby
(...) (badania wykazują, że na social media poświęcamy aktualnie od 3 do 4 godzin dziennie). Podstawą marketingu internetowego jest wyeliminowanie zbędnych kroków na drodze do zakupu i poprawa doświadczeń ze (...)2014-11-05Chmura podbija rynek oprogramowania
(...) marketing oraz w podniesienie jakości obsługi klientów podczas ich kontaktów z firmami. W wydatkach przodowały firmy komunikacyjne, media oraz dostawcy usług IT, koncentrujący się właśnie na poprawie relacji (...)wstecz | 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14| 15| 16| ... 17 | dalej |