2014-10-17Mocne wzrosty powróciły na Wall Street
(...) do 86,4 pkt z 84,6 pkt zanotowanych we wrześniu. Analitycy spodziewali się w październiku wskaźnika na poziomie 84,0 pkt. Departament Handlu USA w piątek podał, że liczba rozpoczętych inwestycji w zakresie (...)2014-10-16Redukcja CO2. "Groźba ucieczki przemysłu z Unii realna"
(...) rozwiązaniu jego zdaniem w pierwszej kolejności można by wdrażać cele tańsze i łatwiejsze do zrealizowania w danych warunkach. Michael Steurer z Europejskiego Związku Izb Przemysłu i Handlu (Eurochambers (...)2014-10-16Prezes Polskiego Mięsa: Konsumenta można przekonać do wyższej ceny mięsa
(...) Nie jest prawdą, że polski konsument mięsa nie akceptuje wyższej ceny - powiedział Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso na VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2014.Witold Choiński (...)2014-10-16BGŻ na FRSiH: Rok 2015 może być pierwszy od lat, gdy polski eksport spadnie
(...) in Poland na VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (FRSiH) Michał Koleśnikow, kierownik wydziału analiz BGŻ.- Rok 2015, może być pierwszy od czasu chwilowego spadku w 2009 roku, kiedy wartość eksportu (...)2014-10-16BGŻ: w 2015 r. może spaść eksport rolno-spożywczy
(...) in Poland" na VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (FRSiH) Michał Koleśnikow, kierownik wydziału analiz BGŻ. - Rok 2015, może być pierwszy od czasu chwilowego spadku w 2009 roku, kiedy wartość eksportu (...)2014-10-16Nastała era smart shoppera, berłem konsumenta jest internet - VII FRSiH
(...) technologii. Nastała era smart shoppera - mówili uczestnicy panelu zatytułowanego Klient jest Królem podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (FRSiH).- Nie mam wątpliwości, że klient jest królem, a my jako (...)2014-10-16Dyrektor Podravki na VII FRSiH: Stawiamy na rozwój organiczny
(...) Forum Rynku Spożywczego i Handlu podczas debaty pt. "Firmy spożywcze pod presją cenowo-kosztową", Maciej Tomaszewski, dyrektor rynków Europy Centralnej w firmie Podravka Polska.Maciej Tomaszewski (...)2014-10-16VII FRSiH: Czy to już czas na globalne Made in Poland?
(...) się markami globalnymi - mówili uczestnicy panelu zatytułowanego Made in Poland podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (FRSiH). Polska odniosła sukces, bo wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych (...)2014-10-16VII FRSiH: Czy to już czas na globalne Made in Poland?
(...) się markami globalnymi - mówili uczestnicy panelu zatytułowanego Made in Poland podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (FRSiH).Polska odniosła sukces, bo wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych (...)2014-10-16Prezes Zakładów Mięsnych Silesia: Wspólne inicjatywy firm mięsnych to trudny temat
(...) się na żadne konkretne działania, więc obecnie mój entuzjazm znacznie się zmniejszył - przyznał Krzysztof Woznica, prezes Zakładów Miesnych Silesia podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2014.Szef zakładów (...)2014-10-16Prezes Graala na FRSiH: Poczynione przez nas inwestycje procentują (video)
(...) , dokonanych w stosunkowo krótkim czasie, bo w ciągu trzech lat, dużą uwagę poświęciliśmy na budowę podstawy do tego, żeby w przyszłości się rozwijać - powiedział podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (...)2014-10-16Szczyt Azja-Europa. Kopacz dojdzie do porozumienia w sprawie pakietu klimatycznego?
(...) regionami. Celem ASEM jest rozwój współpracy w trzech płaszczyznach: politycznej (walka z terroryzmem, migracje, prawa człowieka, walka ze zmianami klimatycznymi), ekonomicznej (znoszenie barier w handlu (...)2014-10-16W poszukiwaniu pretekstów do odbicia na giełdach...
(...) Indeksy giełdowe są najniżej od kilku lub kilkunastu miesięcy. Nic nie wskazuje na zmianę układu sił na rynku, ale udana końcówka handlu w Europie, neutralna sesja w przypadku S&P500 i gołębi (...)2014-10-16Złoty podąża śladem giełd
(...) . Jednak z każdą minutą handlu plusy te stawały się coraz mniejsze, a nadzieje na odreagowanie zastąpiły obawy przed kolejną wyprzedażą. Ten strach dotarł też na rynek walutowy. Złoty zaczął osłabiać (...)2014-10-16Raport OC&C Strategy Consultants: Potrzeby konsumenta się zmieniają
(...) Proposition Index" jest przeprowadzane co roku w kilkunastu krajach na świecie i jest jednym z największych badań preferencji zakupowych dotyczących handlu detalicznego.Analiza ponad 15 tysięcy jednostkowych (...)wstecz | 778| 779| 780| 781| 782| 783| 784| 785| 786| 787| ... +10| +25| +100| 889 | dalej |