2017-04-18Branża kosmetyczna na fali. Dawno tak dobrze nie było
(...) kosmetycznych, w tym Resibo, Clochee, Alba Thyment, Vianek. Jak zaznacza "Rzeczpospolita", wśród debiutantów dominują niszowe marki rozwijające się na fali zainteresowania zdrowym trybem życia. Stawiają (...)2017-03-22Polski rynek medialny. Piotr Gliński o "wielkim zaniedbaniu III RP"
(...) Media AG Marka Dekana nie obchodzi was wolność słowa, bo linia przez niego zarysowana jest waszą linią partyjną - mówiła podczas posiedzenia komisji Joanna Lichocka (PiS), zwracając się w ten sposób (...)2016-08-30Strata netto HubStyle zmniejszyła się r/r do 1,09 mln zł w II kw. 2016 r.
(...) w I poł. 2016 r. wyniosła 1,09 mln zł wobec 6,04 mln zł straty rok wcześniej. Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2017-07-14Jak stracić 3 mld dolarów w cztery miesiące? A to dopiero początek kłopotów twórcy Snapchata
(...) . w Stanach jest tylko 150 osób bogatszych od niego. Evan Spiegel z modelką Mirandą Kerr na kolacji w Białym Domu (Fot. Reuters) Zemsta Zuckerberga Spiegel często porównywany jest z twórcą Facebooka Markiem (...)2016-06-08GPW: Spółki energetyczne mocno w górę
(...) . Uwagę inwestorów przyciągają akcje JSW i PKO BP. Inwestorzy czekają na ostatnią w obecnym składzie decyzję RPP o której pisaliśmy w poranny komentarzu. Kolejne posiedzenie będzie już się odbywać bez Marka (...)2017-03-21Afryka kusi naszych przedsiębiorców. Polska herbata, dźwigi i ciągniki zdobywają Czarny Ląd
(...) Green Sense i Rooibos Sense polskiej firmy. Afrykańskim klientom oferowane są również kawy instant, cappuccino, a nawet czekolada na gorąco. Wśród polskich marek obecnych w Afryce, jest też krakowski (...)2017-03-17Rekordowe zyski polskiego operatora KFC, Pizza Hut i Starbucks
(...) z utrzymujących się dodatnich trendów sprzedaży porównywalnej (LFL) na głównych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i Hiszpanii. W wybranych markach odnotowano dwucyfrowy wzrost LFL, znacznego przyspieszenia tempa (...)2017-03-17Zysk netto AmRest Holdings wzrósł r/r do 190,56 mln zł w 2016 r.
(...) -Wschodniej i Hiszpanii. W wybranych markach odnotowano dwucyfrowy wzrost LFL, znacznego przyspieszenia tempa nowych otwarć. W 2016 roku AmRest otworzył 146 nowych restauracji (vs 99 rok wcześniej), stabilnie (...)2017-03-17Sfinks odwrócił odpis wartości znaku Chłopskie Jadło w wys. 8,72 mln zł
(...) spółka. "Emitent przeanalizował wyniki restauracji działających pod marką Chłopskie Jadło oraz wyniki badań rynkowych pod kątem oceny potencjału tej marki. Bazując na obserwowanym wzroście sprzedaży (...)2016-12-08Przychody Grupy Redan wzrosły o 10% r/r do 54 mln zł w listopadzie
(...) % w odniesieniu do listopada 2015, podano również. "Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza (...)2017-04-12Przegląd informacji ze spółek
(...) na akcję, wynika z uchwał walnego zgromadzenia. Akcjonariusze CDRL - właściciela marki Coccodrillo - zdecydują o wypłacie dywidendy z zysku za 2016 rok w wysokości 7,27 mln zł, tj. 1,2 zł na akcję, podczas (...)2017-04-11PZPM: Liczba rejestracji przyczep i naczep wzrosła o 19% r/r do 8 670 w marcu
(...) . jest Krone. Wzrost liczby pojazdów tej marki wyniósł 1,6%, a udział w rynku 21,4% jest nieznacznie niższy niż przed rokiem. Trzeci na liście jest Wielton po wydaniu 1 065 nowych pojazdów. Jego udział wyniósł (...)2017-03-15Przewozy Regionalne porozumiały się z woj. dolnośląskim, wkrótce podpiszą umowę
(...) dolnośląskiego Jerzy Michalak. Umowa zostanie podpisana w ciągu najbliższych tygodni, po zakończeniu uzgodnień korporacyjnych, podsumowano w komunikacie. Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, powstały (...)2017-03-15Zysk netto PHN spadł r/r do 30,8 mln zł w 2016 r.
(...) mieszkaniowych. W naszych działaniach będziemy skupiali się przede wszystkim na segmencie biurowym oraz mieszkaniowym" - czytamy także. "W celu wzrostu wartości marki oraz zwiększenia jej rozpoznawalności (...)wstecz | 183| 184| 185| 186| 187| 188| 189| 190| 191| 192| ... +10| +25| +100| 1005 | dalej |