2016-03-04Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 15,7% r/r do ok. 39,1 mln zł w lutym
(...) detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 18,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 18,7%, podano w komunikacie (...)2017-03-21Zysk netto Rawlplug wzrósł r/r do 32,05 mln zł w 2016 r.
(...) okresie 2015 r. Na jej poprawę wpływ miały przede wszystkim: zmiana portfolio sprzedaży w kierunku rozwoju sprzedaży marki Rawlplug, stopniowe ograniczanie sprzedaży marek obcych oraz rozwój sprzedaży (...)2016-10-0310 luksusowych produktów. Stać na nie tylko nielicznych
(...) . Z okien rozpościera się z kolei wyjątkowy widok na Jezioro Genewskie i Mont Blanc. Tyle samo trzeba zapłacić za noc w Nowym Jorku w Grand Penthouse w The Mark Hotel. Pięciogwiazdkowy apartament zajmuje (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2015-02-19"Finanse w Internecie", czyli o łowieniu e-klienta słów kilka
(...) Droga od zainteresowania potencjalnego klienta produktem lub usługą po sprzedaż i zbudowanie lojalności wobec marki jest długa i pełna zakrętów. Chwytliwy pomysł na promocję nie zawsze idzie w parze (...)2015-08-17Maspex wchodzi na rynek wody mineralnej. Przejmie wicelidera tej branży w Rumunii
(...) Maspeksu zakupiła markę Arnos, wiodącego producenta makaronów, a w 2013 roku marki Salatini i Capollini - najstarsze znaki towarowe w segmencie krakersów i precli. Są to liderzy, do których należy 1/3 rynku (...)2015-02-24Lokalni najemcy szansą dla pustych centrów handlowych?
(...) Maciej Mędrek, zastępca dyrektora w Zespole Wynajmu Powierzchni Handlowych, DTZ. - Przykładem marki wywodzącej się z lokalnego rynku jest J.Fryderyk. Ten producent odzieży męskiej rozpoczął dosyć (...)2017-02-20Sprzedaż w centrach Factory wzrosła o 14% r/r, odwiedzalność o 10% w 2016 r.
(...) spółka. "Bardzo dobre wyniki centrów Factory w Polsce, jak również outletów w pozostałych pięciu krajach to efekt wieloletniego doświadczenia Neinver w zarządzaniu. Starannie dobieramy marki, które (...)2017-02-19Otwarto pole golfowe Trumpa w Dubaju. Pierwszy taki projekt od inauguracji nowego prezydenta USA
(...) zapowiedzianego w 2013 roku projektu przez Trump Organisation i lokalną firmę deweloperską Damac Properties. Za prawo do używania marki "Trump" Damac uiszcza firmie prezydenta USA opłatę licencyjną. Bliskie (...)2014-11-24Prezes KSC: Opracowujemy plan dalszego rozwoju Trzemeszna
(...) Krajowa Spółka Cukrowa zamierza inwestować w promocję marki Dworski, rozbudować zakład produkcyjny FC Pszczółki w Lublinie, wzmocnić Stoisław technologicznie i poprzez przejęcia, jak również (...)2016-11-09Przychody Grupy Redan wzrosły o 12% r/r do 62 mln zł w październiku
(...) poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż (...)2017-02-21To już oficjalne - sieć Żabka sprzedana
(...) Żabka Polska - spółka, która ma sieć sklepów spożywczych działających pod markami Żabka i Freshmarket, została sprzedana. Fundusz MidEuropa Partners odsprzedał ją CVC Capital Partners - jednej (...)2015-01-06Toyota Land Cruiser V8 i Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - męski świat
(...) alfa nie musi mieć na sobie tony niepotrzebnych błyskotek i przede wszystkim nie musi niczego nikomu udowadniać. Jeep. Amerykańska marka kojarząca się z wolnością, przygodą oraz bez wątpienia z męskością (...)2017-02-21Afera Amber Gold. Były szef KNF uderza w poprzednika: brak było zaangażowania
(...) do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa. Jakubiak we wtorek odniósł się także do kwestii "sukcesu" firmy Amber Gold. - Skąd sukces Amber Gold? Potrzebne były dwie rzeczy: rozpoznawalna marka (...)2017-02-21Żniwa na giełdzie. Ceny akcji w rok wzrosły o setki procent
(...) kilka znanych marek. Potroić oszczędności (stopa zwrotu: 202 proc.) można było na akcjach CD Projekt - polskiego producenta gier, znanego na całym świecie z "Wiedźmina". Fenomenalna sprzedaż trzeciej (...)2014-11-24Zakupowe zwyczaje pokolenia Y w Polsce. Cool hunters i smart shoppers [iWoman]
(...) z Odyseja Public Relations, współautorka badania. Młodsi milenialsi chętniej niż starsi wybierają marki i produkty, które wspierają bliski im, szczytny cel. Deklaruje tak 28 proc. z nich, czyli o 7 punktów (...)wstecz | 187| 188| 189| 190| 191| 192| 193| 194| 195| 196| ... +10| +25| +100| 1005 | dalej |